Mikä on sun työn paras ja huonoin puoli?
Mun työssä ehdottomasti parasta on (valitettavasti) tällä hetkellä palkka. Se on kohtuullinen, eli noin 4100€/kk ja verrattuna työn vaativuuteen erinomainen.
Pahinta on se, että työtehtävät eivät haasta tippaakaan ja ammatillinen kehitys täten puhdas nolla. Päivät menee rutiinitehtävissä aivot narikassa ja mahdolliset virheet ja ongelmat on jopa toivottua vaihtelua tähän :D
Kommentit (7)
Peruskoulun aineenopettaja olen. On upeaa, kun pystyn järjestämään työni melko mieleisekseni. Saan kokea olevani asiantuntija. Huono puoli on sitten taas, että jos olen poissa, töitäni on mahdottoman vaikea delegoida muille. Sairauslomallakin pitää ohjeistaa sijaisia, tai vaihtoehtoisesti (palkatta) tehdä mahdottoman työmäärän, kun palaa töihin
Huono palkka koulutukseen/vaativuuteen nähden. Mutta ei työajan seurantaa joten teen usein vain 6-7h päivässä, esim töihin 8.30 ja 15.00 lopetan työt. Lomatkin saan pitää milloin haluan.
Parasta kun saa antaa vauhtia maailman parhaissa keinuissa 😍 huonointa, kun töitä on vain kesällä.
Parasta itsenäisyys. Huonointa arvosanoistaan valittavat opiskelijat.
Parasta se, että ainakin toistaiseksi olen pystynyt puuhailemaan aika paljon ihan muuta kuin tekemään töitä työpäivän aikana. Kuten lukemaan vauva.fi:tä. Huonointa se, että muun ajan joutuu tekemään oikeasti niitä töitä, enkä tykkää niistä kovinkaan usein.
Paras on, että näkee kiinnostavia asioita, vaikka älyä ei saa käyttää. Huonoin ihmiset.
Siivooja. Iltatyö.
Ei tarvitse olla ihmisten kanssa missään tekemisissä (!!).
Huono palkka, jolla elää, mutta ei rikastu. Plus miinus nolla.