Häät ilman tulevan miehen äitipuolta?
Olen yleensä hyvin ystävällinen ja mukava mutta tämä "anoppipuoli" on ainoa ihminen maan päällä kenen kanssa en tule mitenkään toimeen. Olen yrittänyt kaikkeni mutta se nainen on niin ilkeä ja kylmä mua ja muita ihmisiä kohtaan, että en halua sitä pilaamaan mun päivää. Mietinkin että miten ois mahdollista järjestää sellaiset juhlat mihin hänet voisi jättää kutsumatta olematta todella moukka? Onko ainoa vaihtoehto "karata" eli mennä naimisiin jossain muualla ilman juhlia? Tai sitten miehen äidin luona, jonne voisimme heidät "kutsua" mutta olen varma etteivät he tulisi.
Mitä av-raati mieltä? Olisi tosi kiva järjestää juhlat kaikille muille sukulaisille paitsi sille äitipuolelle. En vaan pysty olemaan samassa tilassa hänen kanssaan, joten sietäminen hammasta purren EI ole vaihtoehto, omana hääpäivänäni.
Kommentit (5)
Tai sitten halaat häntä, ja sanot että sinulla on varmaan vaikeata kun käyttäydyt noin. Ehkä hänellä on paha olo ja patoutumia. Älä ota itseesi äläkä välitä, kylmiä ihmisiä löytyy. He eivät ole itse saaneet rakkautta, niin toimivat sen mukaan.
Olen yrittänyt olla mukava mutta hän ilkeilee ja tiedän jo etukäteen että arvostelisi kaikkea halveksuvaan sävyyn ja olisi happamana haukkumassa minua sukulaisille joten en halua sellaista hääpäivänäni. Ei ole kovin läheinen mieheni kanssa mutta mies kyllä haluaisi varmasti nähdä isäänsä. Sen puolesta vähän vaikea tilanne
t.ap
Puhu hänen kanssaan etukäteen. Jos häihin tulee niin käyttäydyttävä kunnolla.
On oikeastaan miehesi asia päättää kutsutaanko hänen äitipuoltaan.
Jos miehelläsi on hyvät välit äitipuoleensa, hän voisi kyllä hyvissä ajoin keskustella tämän kanssa tilanteesta ja miettiä yhdessä, mitä tehdä. Jos taas heilläkin on huonot välit, voi äitipuolen jättää kutsumatta. Toki siitäki kannattaa puhua hyvissä ajoin, ettei tule yllätyksenä.
Onko miehesi läheinen äitipuolensa kanssa? Jos on ni kyllä käskisin. Ota yliote äläkä anna hänen pilata päivääsi. Jos hän on tyly sinulle, keskustele suoraan että sinusta tuntuu pahalta hänen käytös.