Mitä toivoisit elämässäsi olevan toisin?
Kommentit (13)
Haluaisin olla aikaansaava laiskuuden sijaan.
Haluaisin, että huostaanottoni purettaisiin ja olisin vihdoin vapaa sosiaaliviranomaisten rattaista.
Krooniset sairaudet (3 kpl) voisi ottaa pois. Jos sairauksia ei olisi, pystyisin varmaan käymään työssäkin eli työpaikka olisi myös kiva.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 10:01"]Krooniset sairaudet (3 kpl) voisi ottaa pois. Jos sairauksia ei olisi, pystyisin varmaan käymään työssäkin eli työpaikka olisi myös kiva.
[/quote]
Mistä kroonisista sairauksista kyse? Jos haluat kertoa. Voimia sinne :) kesä yleensä auttaa moneen krooniseen sairauteen vähän.
En minkään. Kaikki on täydellistä.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 09:02"]
Haluaisin olla aikaansaava laiskuuden sijaan.
[/quote]
Mulla on toi sama. Siihen liittyen ja kärjessä se, että olisin opiskellut paljon enemmän. Kaikki muu on tosiaankin ihan täydellistä juuri nyt. Olen 42v.
Toivoisin löytäväni mukavana ja pysyvän työpaikan max ½h matkan päästä kotoa.
Kaiken.
Haluaisin olla lapseton, korkeasti koulutettu, hyvässä työpaikassa.
Haluaisin, että mies rakastaisi minua eikä sitä toista.
Olisin valinnut eriväriset kaakelit saunatilaan, jättänyt ostamatta kolmatta autoa (meitä on vain kaksi!), tajunnut jo kymmenen vuotta aikaisemmin että puoli vuotta lomailua vuodessa ei vaadi ihmeitä... Onhan noita.
Parisuhde, seksiä, lapsi, pari hyvää ystävää, kivempi työ, parempi toimeentulo, varaa matkustaa viikoksi etelään kerran vuodessa, varaa uusia vaatekaappi 1-2 kertaa vuodessa.
Up