Petin kumppaniani ja hän vihaa minua
Petin suhteemme alussa, kun vasta kävimme treffeillä. Olen aina ollut pettämistä vastaan ja tiedän sen aiheuttaman tuskan, koska minua on petetty. Olin tästä syystä epävarma ja halusin ns.olla varma, että hän on se oikea. Tyhmää tiedän.
Suhteemme jatkui kuitenkin vielä silloin. Kuitenkin hän halusi tietää uudestaan ja uudestaan yksityiskohtia ja syitä.
Myöhemmin kerroin, että olin silloin ollut myös toisenkin henkilön kanssa. Suhteemme alkoi voimaan huonosti ja hän voi todella huonosti ja päätti lopettaa suhteemme noin puoli vuotta sitten. Olemme sen jälkeen kuitenkin nähneet usein ja välillä puhuneet seurustelusta, mutta hän ei kuitenkaan ole siihen valmis. Suurin syy on, että hänellä on niin suuri viha minua kohtaan ettei tiedä mitä tulevaisuus tuo ja onko tapaamisemme vaaraksi hänen terveydelleen (viha on niin suuri). Minä rakastan häntä aivan valtavasti ja haluan hänelle vain hyvää. Voiko viha hälventyä ajan myötä. Ja mitä voisin hänelle sanoa tai tehdä, että hän tuntisi olonsa paremmaksi. Vihaan itseäni ja itken päivittäin asian takia. Haluan hänelle vain parasta. Tiedän etten ikinä ikinä tekisi näin uudestaan. Mitä voin tehdä?
Kommentit (8)
Jätä se ihminen ihan rauhaan. Älä ota yhteyttä tms. Kyllä hän ottaa yhteyttä, jos sinusta vielä joskus kiinnostuu.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 00:01"]
Petin kumppaniani ja hän vihaa minua
[/quote]
onko tässä jokin asia mikä tuli sinulle yllätyksenä?
Ja sä odotit selvästikin enemmän ihailua ja seksiä? Herätys hoi!
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 00:04"]huoralle huoran palkka. Miksi rääkkäät miestä, päästä hänet vapaaksi ja anna hänelle mahdollisuus kokea onni, sun kanssa ei tule koskaan sitä kokemaan.
[/quote]mä kyl sain kuvan, että mies petti.
Mäkin sain sen kuvan että ap mies. Jännä miten näitä oletuksia tekee ja vasta sitten hoksaa ettei tässä edes mainittu sukupuolia. :) Mut joo ap, sellasta se on!
huoralle huoran palkka. Miksi rääkkäät miestä, päästä hänet vapaaksi ja anna hänelle mahdollisuus kokea onni, sun kanssa ei tule koskaan sitä kokemaan.