Ovulaatio testi haalea viiva
Kierto on 28-2 päivää viimeks 34 ekaa kertaa mutta johtu varmaan stressistä.. siinä apteekin ovulaatio testissä luki että jos kierto 28 päivää (ajattelin tehdä lyhyimmän mukaan) niin pitää alottaa 12päivänä..no tänään oli se 12 päivä ja heti tuli toinenkin viiva mutta se on vähän vaalempi kun se toinen..niin eihän se ovulaatio silloin ihan vielä tuu? pitääkö niiden olla samanlaiset? kun huomenna vasta olis mahdollista harrastaa seksiä niin pelkään että se on liian myöhästä!:/ (oon mielessäni kuvitellut ovulaation myöhemmäksi)
Kommentit (12)
Sitte ku se viiva on tummempi kuin se kontrolliviiva niin ovis tulee 1-2vrk kuluessa siitä. Lue ovistestistäs ohjeet :-)
Joo luin uudestaan!:) Tarkottaakohan se kuitenkin että se olis kohta tulossa?
Joo luin uudestaan!:) Tarkottaakohan se kuitenkin että se olis kohta tulossa?
Tee huomenna aamupv llä uudestaan ovistesti.
Tee huomenna aamupv llä uudestaan ovistesti.
Mulla on kierto 28-30pv. Alan 12 pv tietämillä aina tikuttaan. Mulla on näyttänyt 13 tai 14 pv yleensä plussaa ovistikku. Eli siitä 1-2 vrk päästä on tullu ovis.
Ovulaatiotestiin tulee aina kaksiviivaa! Positiivinen se on silloin kun testiviiva on yhtä tumma tai tummempi kuin kontrolliviiva!
Luitkohan niitä ohjeita nyt kuitenkaan kunnolla?
Ja lisäksi olisi suositeltavaa tehdä pari kertaa päivässä, eli päivällä ja illasta.
Ja siis huomenna iltapäivällä/illalla mahdollista harrastaa seksiä, niin ja voiko huominen olla jopa liian aikasta?
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 20:53"]
Ovulaatiotestiin tulee aina kaksiviivaa! Positiivinen se on silloin kun testiviiva on yhtä tumma tai tummempi kuin kontrolliviiva!
Luitkohan niitä ohjeita nyt kuitenkaan kunnolla?
[/quote]
Oon ymmärtänyt että kun ei oo lähelläkään ovista niin tulee vaan 1? ja vaaleampi jos ovis on lähellä
Haalea tai olematon testiviiva ei kerro yhtään mitään ovulaation ajankohdasta. Ovistestien idea on nimenomaan se, että mitataan selkeää hormonierityspiikkiä, joka ilmenee juuri ennen ovulaatiota ja joka näkyy testissä kontrolliviivan vahvuisena tai sitä vahvempana viivana. Jos tämän tuloksen ilmaantumisesta parin vuorokauden sisällä on yhdynnässä, raskauden mahdollisuus on todennäköisin.
Ei oo huomena myöhästä harrastaa seksiä vaikka tänään oliskin ovis. Munasolu pysyy sun sisällä muistaakseni 2-3 päivää irtoamisen jälkeen joten muutaman päivän ajan vielä mahdollista hedelmöittyä :) Onnea yritykseen