Desigual vaatteet mielestäni hirveitä
Kommentit (44)
Itse pidän kyllä ko. merkin vaatteista. Kauniita ja pirteitä. Eikä kyllä mielestäni yhtään homssuisia. Kaikkein räikeimmät ei niin mieleeni. Mekot kauneimpia.
Minä olen 40+ nainen ja ostaisin niitä vaatteita, jos olisi varaa. Niistä tulee hyvälle tuulelle. Tulee hyvälle tuulelle jo siitä kun katselee netissä niitä. Olen ihan kade niille jotka niitä suunnittelevat. Ihailen heidän luovuuttaan ja rohkeuttaan!
En ollut kuullut koko merkistä, kun törmäsin Zalandossa tähän: http://www.zalando.fi/desigual-paris-trikoomekko-sininen-de121c07m-k11.html
Oli ihan pakko ostaa. Mekko tuli ja oli liian pieni, mutta pidin sen silti laihdutuksen tavoitemekkona, kun se on niin kaunis. Tänä kesänä aion käyttää sitä. Sittemmin kävin Barcelonassa Desigual-kaupassa eikä siellä oikein iskenyt mikään, liian kirjavia.
No linkatkaapa sitten Desigual vihaajat tähän jotain sellaisia kivoja vaatteita. Desigualilla on tosi ronskit kuviot ja kirkkaat värit vaatteissaan joten ne vaativatkin kantajiltaan hiukan. Vaaleille ja valjuille suomalaisille ne eivät oikein sovi, mutta tummien päällä näyttää ihan hyvältä. Itselleni ainoa, josta en Desigualin vaatteissa pidä, on huono laatu materialeissa.
Oon kuullu noista mutten oo tienny miltä noi näyttää ja nyt oli pakko käydä kattomassa. Noihan on upeita! Harmi että aika hintavia mutta pakko saada joku takki, ihania :)
Ei Desigual hetkauta, mutta Missonin siksakkuviot ja räikeät väriyhdistelmät ON hirveitä.
Toisaalta esim. Molo on suosittu merkki lastenvaatteissa, vaikka senkin vaatteet on ihan kauheita ja peittoaa räikeydessään kaiken. Desigual ailuisten puolella on vielä hillitty ja hallittu ;-)
Kyllä mä tykkään, vaikka yhtään en omista.
Desigual on siitä jännä merkki, että osa tuotteista on mielestäni ihan kamalia, mutta jotkin mekot taas ovat aivan ihania. Esimerkiksi Desigualin takkeja, laukkuja tai räikempiä kuoseja en ikinä ostaisi, mutta esimerkiksi Paris-mekon tahtoisin monessa värissä. Olen ostanut Desigualin vaatteeni Barcelonan-matkoilta, joten niillä on senkin vuoksi tunnearvoa.
Parempi Desigual kuin Marimekon muumikaavut.
Kengistä löytyy tosi ihania. Vahinko, että merkistä on tullut massailmiö. Se syö sen nopeasti loppuun.
Aluksi ajattelin että aivan KAMALIA, enkä ikinä voisi laittaa mitään kyseiseltä merkiltä päälleni, koska ovat vaan kaikki niin ei minua. Mutta nyttemmin ajattelen, että ihan piristävää että on erilaisia vaatteita tarjolla ja koska ovat ilmeisesti melkoisen suosittuja, niin tilauskin erilaisille vaatteille on... Mutta en edelleenkään ole nähnyt kyseiseltä merkiltä yhtäkään vaatekappaletta, jonka kelpuuttaisin päälleni!
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 07:15"]
En ollut kuullut koko merkistä, kun törmäsin Zalandossa tähän: http://www.zalando.fi/desigual-paris-trikoomekko-sininen-de121c07m-k11.html
Oli ihan pakko ostaa. Mekko tuli ja oli liian pieni, mutta pidin sen silti laihdutuksen tavoitemekkona, kun se on niin kaunis. Tänä kesänä aion käyttää sitä. Sittemmin kävin Barcelonassa Desigual-kaupassa eikä siellä oikein iskenyt mikään, liian kirjavia.
[/quote]
Minä tilasin tuon saman mekon vihreänä, sinistä harkitsin, mut vihreä on enemmän mun väri. Aivan ihana! Omistan merkiltä myös paidan, laukun ja lompakon.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 11:36"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 07:15"]
[/quote]
Minä tilasin tuon saman mekon vihreänä, sinistä harkitsin, mut vihreä on enemmän mun väri. Aivan ihana! Omistan merkiltä myös paidan, laukun ja lompakon.
[/quote]
Yhdeksänkymppiä trikoomekosta! No huhhuh!
Tuolla toisessa ketjussa sanoin, ettei kannata ostaa normaalihinnalla, vaan joko käytettynä tai outletista ulkomailta. Kattelin just täkäläisen huuto.nettiä vastaavan paikan Desigual-kamaa ja mekot siellä 20-50 euroa. Laukut ja lompakot 25-50 euroa ja kyllä nuo ovat aika varmasti ihan aitoja.
Tykkään. Sopii minun humanisti-ituhiippityyliin. Niin että kantakaa vaan niitä UFFiin, inhoajat, niin haen ne sitten sieltä.
Minä tykkään kovasti muutamista Desigualin takeista, minulla on kaksi tuon merkin takkia, toinen on tämä http://www.ebay.com/itm/NEW-Desigual-Black-Coat-Dress-robe-Manteau-Trench-FLOWERS-embroidery-jacket-/151303425166?pt=AU_Womens_Clothing_2&var=450428245699&hash=item233a630c8e. Takit ovat mielestäni ihan ok laatua, mutta trikoovaatteet menevät huonoiksi tosi nopeasti: minulla on yksi paita ja yksi mekko Desigualilta, ja toppi meni nyppyseksi ja siihen tuli reikiä parin pesun jälkeen! Mekko kulahti myös nopeasti. Olen ostanut nuo ulkomailta, esim. 160 euron takki maksoi alessa Espanjassa 55 euroa.
No eikä tee mitenkään automaattisesti homssuisen näköiseksi (mitä täällä moni vastaaja väittää), ja ihan hyvin sopii kauniin vaalealle suomalaiselle ihmisellekin, olen omin silmin tämän usein nähnyt tuttavani kohdalla. :)
18
Merkki on suosittu 35-50 vuotiaiden keskuudessa. Ei sellaisten "aitojen" hippien vaan "haluan jotain erilaista jännää" -tätien keskuudessa.
Minusta ne ovat kamalia, etenkin jos Desigual lukee isolla.