Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surullinen mieli

Vierailija
30.04.2014 |

korostuu nyt näin vappuna tyttöni puolesta. Hän on 20v ja haluaisi mennä ja olla muiden mukana, mutta yhtään ystävää ei ole. Ei ketään, jonka kanssa mennä ja viettää vapaa-aikaa, ainoastaan oman perheen jäsenet on seurana kun kotona käy. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sentään edes se perhe. Sekin on jo jotain, vaikkei se varmaan tyttöä paljon nyt lohdutakaan.

Vierailija
2/7 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ole yhtään ystävää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tyttärelläsi on sentään perhe ja välittävä äiti. :)

Varmasti löytyy paljonkin yksinäisiä nuoria, jotka haluaisivat kavereita, mutta miten he löytäisivät toisensa?

Aina ystäviä ei tosiaan löydä koulusta, töistä tai harrastuksistakaan...

Vierailija
4/7 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen ottamaan rohkeasti kontaktia paikkakuntamme saurakuntiin . Siellä varmasti löytää hyvää seuraa. Itse nuoreno ollut todella yksinäinen mutta löysin tieni helluntaiseurakunnan nuorten iltaan. Olen saanut sieltä paljon hyviä ystäviä ja tukea omelle identiteetilleni.

Vierailija
5/7 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen ottamaan rohkeasti kontaktia paikkakuntamme saurakuntiin . Siellä varmasti löytää hyvää seuraa. Itse nuoreno ollut todella yksinäinen mutta löysin tieni helluntaiseurakunnan nuorten iltaan. Olen saanut sieltä paljon hyviä ystäviä ja tukea omelle identiteetilleni.

Vierailija
6/7 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ainakin "jätti" kun aloitti seurustelun, yksi muutti kauas, jotkut vain muuten erkaantuivat...Vastoinkäymisiä kaverisuhteissa ja siksi myös epävarmuutta, vaikea ehkä solmia uusia suhteita. Jonkinlaista kiusaamista oli koulussa (eristämistä ainakin) ja sillä varmasti vaikutusta. 

Vierailija
7/7 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 7 on siis ap:n viesti. Viitonen, oletko itse helluntai-uskossa vai käytkö vaan muuten siellä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan