Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Desigual vaatteet mielestäni hirveitä

Vierailija
17.05.2014 |

onko muita jotka samaa mieltä?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne on hirveitä? Itse tykkään, että kivoja, vaikkei minulla ole kuin yksi Desigualin vaate.

Vierailija
2/44 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en tiedä, miltä ko. merkin vaatteet näyttävät. Eikä muuten kiinnosta pätkääkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 20:56"]

Minä taas en tiedä, miltä ko. merkin vaatteet näyttävät. Eikä muuten kiinnosta pätkääkään. 

[/quote]

Nyt kyllä minun mielenkiintoni heräsi! Voitko listata tähän kaikki merkit mistä et tiedä ja et ole kiinnostunut!!

Vierailija
4/44 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kamalia. Ensimmäisiä kertoja kun merkin vaatteita näin (joskus vuosia sitten), aluksi tykkäsin. Meinasin jopa ostaa itselle, mutta luojan kiitos tulin järkiini.

Vierailija
5/44 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kamalia. Ensimmäisiä kertoja kun merkin vaatteita näin (joskus vuosia sitten), aluksi tykkäsin. Meinasin jopa ostaa itselle, mutta luojan kiitos tulin järkiini.

Vierailija
6/44 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä jotkut niistä on kivoja. Ne sieltä neutraalimmasta päästä olevat.

Vierailija
7/44 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitihän sitä sivistää itseään ja käydä katsomassa. Räikeitä, tuo mun mieleen 60-luvun hipit. Mutta oli siellä muutama ok ja pari tosi nättiäkin mekkoa. 

Vierailija
8/44 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi olla tykkäämättä niistä? Maailma olisi takuulla onnellisempi paikka, jos kaikki vaatteet olisivat noin ihanan värikkäitä!!

Vierailija
9/44 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kulahtaako Desigual jotenkin erityisen nopeasti, vai hoitavatko tuntemani Desigualia käyttävät ihmiset vaatteitaan jotenkin huonosti. Mutta aina ne näyttävät jotenkin rääsyiltä.

Sama juttu nykyään Odd Mollyn kanssa. Keskihintaisia vaatteita, mutta tolkuttoman huono laatu. Kai niitten hörsylöiden ompelu on niin kallista, ettei voi käyttää esim. kunnon kankaita.

Vierailija
10/44 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä hirveitä, mutta jotenkin lapsellisia...Sopivat sellaisille vähän homssantuu-tyylisille naisille. Eikä laatukaan taida olla kaksinen, mitä olen arvioita lukenut.

Vierailija
11/44 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minustakin näyttävät enemmän rääsyiltä ja lumppu -vaatteilta kuin kauniilta.

Vierailija
12/44 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on usein sellaisia leikkauksia että sopivat sen malliselle ihmiselle, joka Suomesta löytää harvoin istuva vaatteita. Osa vaatteista on ihan okei, suuri osa nykyisin mennyt jotenkin massatuotannoksi ja design joissakin aika kökköä ja jotkut taas todella nättejä --- eli päinvastoin kuin aikoinaan oli, merkkihän aloitti Barcelonassa sellaisena vähän särmikkäänä streettyylinä.

Vaatteiden laatukin on nykyisin osittain heikko. Jos ostatte vaatteen, välttäkää niitä halpoja keinomatskuja, ne 100% polyesteriä takit on aivan liian kaalliita hinnoiltaan.

Desigualin koot ovat espanjalaisittain pienet, joten koko 38 on meidän 36 jne...

Vierailija
13/44 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveitä. Lsd-oksennusta!

Vierailija
14/44 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 21:50"]

En nyt tiedä hirveitä, mutta jotenkin lapsellisia...Sopivat sellaisille vähän homssantuu-tyylisille naisille. Eikä laatukaan taida olla kaksinen, mitä olen arvioita lukenut.

[/quote]

Minulla on paljon Desigualia, ja minusta laatu on ihan ok. En ole myöskään sen tyylinen mitä usein merkin käyttäjien ajatellaan olevan, sellainen vähän hippityylinen tai hyvin erikoisesti pukeutuva. 

Syy miksi itse tykkään merkistä on värit. Olen tumma ja minusta minulle sopii vahvat värit ja kontrastit, ja niitä löytyy Desigualilta. Osa kuvioista ja väriyhdistlemistä on sellaisia mitä en ikinä laittaisi päälleni, mutta osasta tykkään kovasti, eikä ne edes näytä räikeiltä yhdistettynä esim. yksiväriseen muuhun vaatetukseen. Viimeksi tuli hankittua tällainen tunika http://www.desigual.com/en_FI/womens-clothing/tshirts/prod-avila-40T2641?selectedPage=3 ja tykkään yhdistettynä mustaan kynähameeseen ja korkokenkiin.

Vierailija
15/44 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 00:58"][quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 21:50"]

[/quote]

Minulla on paljon Desigualia, ja minusta laatu on ihan ok. En ole myöskään sen tyylinen mitä usein merkin käyttäjien ajatellaan olevan, sellainen vähän hippityylinen tai hyvin erikoisesti pukeutuva. 

Syy miksi itse tykkään merkistä on värit. Olen tumma ja minusta minulle sopii vahvat värit ja kontrastit, ja niitä löytyy Desigualilta. Osa kuvioista ja väriyhdistlemistä on sellaisia mitä en ikinä laittaisi päälleni, mutta osasta tykkään kovasti, eikä ne edes näytä räikeiltä yhdistettynä esim. yksiväriseen muuhun vaatetukseen. Viimeksi tuli hankittua tällainen tunika http://www.desigual.com/en_FI/womens-clothing/tshirts/prod-avila-40T2641?selectedPage=3 ja tykkään yhdistettynä mustaan kynähameeseen ja korkokenkiin.

[/quote]

Ruma on kyllä.

Vierailija
16/44 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku kommentoikin, niin desigualin käyttäjät ovat ihme resupekkoja. Ja lsd oksennus, repesin. Täysin totta.

Kerran oli pakko ihan uteliaisuudesta kaupassa testata päälle kyseistä merkkiä ja ituhipiksi muutuin alta aikayksikön. Ihan kamalia ja niihin yhdistetään aina ne omituiset semi terveyskengät. Naisellisuus on kaukana.

Vierailija
17/44 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain ihan kivoja olen nähnyt, mutta jotkut (useimmat) on kyllä aika karseita. Jos joku, vaikka mekko, on sitä merkkiä, niin kaiken muun päällä olevan + asusteiden on kyllä syytä olla vaikkapa jotain yksiväristä tummaa.

Vierailija
18/44 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks tota edes jotkut tantat ostaa, eikö toi oo nuorille? vertaa vaikka niiden mainosmalleja johonkin ellokseen, eri kohderyhmä kun 35+ tädit

Vierailija
19/44 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh kokoomustyylikö pitää kaikilla olla? Espoo look jne? Ei sillä onhan osa noista kauheita mutta mikä sitten ei ole homssuista ja haittaako se

Vierailija
20/44 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh kokoomustyylikö pitää kaikilla olla? Espoo look jne? Ei sillä onhan osa noista kauheita mutta mikä sitten ei ole homssuista ja haittaako se

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi