Miten ihmeessä päästään Lontoosta Suomeen???
Ollaan nyt Lontoossa pojan kanssa ja huomenna piti tulla pois. Nyt lentoa ei sitten ole ja en uskalla ostaa mitään muita lentoja jos nekin perutaan. Mistä tiedän lentääkö koneet Tallinnaan jos sellaisen lennon ostaa? Se olisi huomiselle 295 €/henkilö. Muut lapset odottaa kotona mummon kanssa ihan hädissään että ehditäänkö jouluksi kotiin.
Kommentit (70)
Junalla Kanaalitunnelia Ranskan puolelle ja sieltä Suomeen?
No nyt en usko kyllä yhtään koko juttua. Kotoa kirjoittelet lämpimiksesi ja odotan, että sinua haukutaan oikein kunnolla.
No ihan oikeasti olen nyt Lontoossa. Mitä ihmeellistä siinä on jos pidämme matkustamisesta. Tämä on jo meidän toinen Lontoon-matka tänä vuonna, muilla matkoilla ollaan myös oltu. Ne on sujunut ihan ongelmitta.
ap
Oliko pakko reissata alunperin? Auto vuokralle jos Eurostar vielä kulkee ja sitten ajo Suomeen. Mutta tuskin pääsette, nyt ei auta kuin odottaa, ehkä viikkoja.
Vierailija kirjoitti:
No ihan oikeasti olen nyt Lontoossa. Mitä ihmeellistä siinä on jos pidämme matkustamisesta. Tämä on jo meidän toinen Lontoon-matka tänä vuonna, muilla matkoilla ollaan myös oltu. Ne on sujunut ihan ongelmitta.
ap
höpöhöpö
Elämä on valintoja, joskus huonoja.
Kuka urpo harrastaa vapaa-ajanmatkaulua näinä aikoina ulkomaille? Ettekö seuraa uutisia ja viranomaisten suosituksia?
Rapatessa roiskuu
Nauttikaa brittien vieraanvaraisuudesta!
Tänä vuonna käyty mm. Venäjällä, Ruotsissa, Virossa, Puolassa, Unkarissa, Itävallassa, Yhdysvalloissa. Syyskuussa ja nyt olen ollut pojan kanssa Lontoossa kun poika ei halunnut Amerikan matkalle mukaan niin nämä Lontoon-matkat on ollut sen takia nyt loppuvuodesta.
ap
Just luin lehdestä, että nykyisestä asuinpaikkakunnastani kaikki lennot Lontooseen on peruttu.
Mitä siellä voi nyt turisti tehdä? Eikö siellä ole paikat pitkälti kiinni?
Mummo ja toiset lapset olisi joutuneet joka tapauksessa viettämään joulun ilman teitä, koskaxteidän pitäisi Britanniasta tullessanne olla karanteenissa 10 päivää.
Ei sulla siellä Porvoossa mitään hätää ole.
No kyllähän sinä noin kokeneena koronamatkaajana osaat järjestään itsesi kotiin mistä vain ja milloin vain!
Vierailija kirjoitti:
Just luin lehdestä, että nykyisestä asuinpaikkakunnastani kaikki lennot Lontooseen on peruttu.
Ja siis koko maahan myös.
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna käyty mm. Venäjällä, Ruotsissa, Virossa, Puolassa, Unkarissa, Itävallassa, Yhdysvalloissa. Syyskuussa ja nyt olen ollut pojan kanssa Lontoossa kun poika ei halunnut Amerikan matkalle mukaan niin nämä Lontoon-matkat on ollut sen takia nyt loppuvuodesta.
ap
Okei, provo
Eurostar junia ei kulje ainakaan seuraavaan 48 tuntiin ja myös Viro on päättänyt rajoittaa lentoja Iso-Britanniasta.
Vierailija kirjoitti:
Mummo ja toiset lapset olisi joutuneet joka tapauksessa viettämään joulun ilman teitä, koskaxteidän pitäisi Britanniasta tullessanne olla karanteenissa 10 päivää.
Karanteeni on edelleenkin SUOSITUS, ei pakko!
0/5