Mies ei yhtään kannusta minua elintapojeni parantamisprojektissa, päinvastoin
Aloitin helmikuun alussa suuren projektin saada kroppa kuntoon. En halua vain laihtua, vaan myös elää terveellisemmin ja muuttaa elintapoja pysyvästi. Lähtötilanne oli se että painoin 103kg. Minulla oli jatkuvasti huono ja turvonnut olo. Olin koukussa makeaan, söin suklaata, keksejä, sipsiä ja pullaa viisi kertaa viikossa. Pituutta on 167cm.
Kolmessa kuukaudessa olen alkanut lenkkeilemään, käymään salilla, lisännyt reilusti kasviksia ja hedelmiä ruokavalioon. En ole jättänyt herkuttelua, nauton edelleen hyvästä ruuasta ja minulle riittää kerran viikkoon vaikka suklaapatukka herkuksi. En vedä enää sellaisia övereitä kuin ennen ja voin paljon paremmin. Painoa on lähtenyt 14 kiloa. Paljon on vielä edessä mutta suhtaudun painonpudotukseen maltillisesti.
olemme olleet miehen kanssa kohta kymmenen vuotta yhdessä ja suhteen alkumetreillä painoin 68 kg. Mies kantaa kotiin hirveät määrät sipsejä ja karkkia, unohtaa kasvikset yleensä kauppaan ja suuttuu kun maistan vain pari sipsiä häneltä. Hänestä on myös tullut hyvin mustasukkainen, luulee että käyn salilla vikittelemässä miehiä. Kun pyydän häntä vaikka lähtemään minun kanssani kävellen kauppaan joka on alle kilometrin päässä, hän nostaa pystyyn huutoseremonian siitä kuinka hän ei kelpaa minulle tuollaisenaan vaan yritin saada hänetkin kuntorääkille.
Kommentit (5)
Jep, ulkoruokintaan!
Onnea sinulle ap, olet tehnyt hienon työn ja saat todellakin olla ylpeä itsestäsi!
Ehkäpä miehesi pelkää, että todellakin hoikempana, ilosempana ja itseesi tyytyväisenä vielä joku päivä lähdetkin jonkun miehen matkaan joka jakaa nuo asiat kanssasi. Se ei silti oikeuta syyllistämään sinua!
Miehesi ei jaksa itse kuntoilla ja pelkää että sinusta tulee niin upea että löydät uuden miehen/lähdet toisen matkaan.
ihan tyypillinen kuvio...moni ei kestä sitä jos oman vaimon/miehen ulkonäkö muuttuu.
Miehesi ei jaksa itse kuntoilla ja pelkää että sinusta tulee niin upea että löydät uuden miehen/lähdet toisen matkaan.
ihan tyypillinen kuvio...moni ei kestä sitä jos oman vaimon/miehen ulkonäkö muuttuu.
Mies pelkää, että kun sinä hoikistut, niin muut miehet kiinnostuvat sinusta ja oma mies menettää sinut.
Laittaisin tollaisen hermoheikon ulkoruokintaan.