Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko oikein jos alan seurustelemaan erään minusta kiinnostuneen naisen kanssa, vaikka vaihtaisin hänet heti erääseen toiseen, jota en koskaan saanut?

Vierailija
20.12.2020 |

Vaihtaisin siis jos tilaisuus tulisi.

Olen ollut tähän toiseen naiseen ihastunut jo 12 vuotta, eikä kukaan oikein tunnu samalta kuin hän.

Muilla vastaavia kokemuksia? Pitääkö olla rehellinen ja kertoa että hän on kakkosvaihto jos alamme seurustelemaan?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vastatko tälle provoilijalle. Ilmeisesti tämä on hänelle itselleen suuri pelko ja käsittelee näin asiaa yrittäen siirtää oman ahdistuksensa muihin.

T. Kyökkitsykologi

Vierailija
22/28 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On oikein. Naisten tunteista ei kannata välittää sillä ne ovat kusipäitä miehiä kohtaan jo silloin kun mies yrittää lähestyä naista. Nainen heti vaihtoon jos aukeaa mahdollisuus parempaan.

Ap on nainen. Vanha kunnon terapeuttihullu joka on ollut rakastunut naispuoliseen terapeuttiinsa vuosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet kauan jaksanut surra yhden naisen perään, ap. Minun tapaukseni on paljon uudempi, mutta kovasti mietin, pitäisikö hyväksyä ”tarjous” eräältä naiselta, joka on ihan ok ja pantava, vai pitäisikö jatkaa sen oikeasti haluamani naisen yrittämistä. Hän on kyllä varattu, mutta hän myös kolahti minulle kovemmin kuin kukaan koskaan aiemmin. Nyt tietysti kaikki huutaa, että unohda se varattu, mutta kuten sanottua, ei kukaan, koskaan ole aiheuttanut samoja tuntemuksia, enkä ole enää ihan nuori. Tässä on vähän paha tilanne, kun molemmat naiset tuntevat toisensa, ja jos alan suhteeseen tuon kakkosvaihtoehdon kanssa, niin ykkösnaisesta on varmaan sitten turha enää haaveilla. Sanopa ap, mitä tekisit tilanteessani?

Vierailija
24/28 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jossain aiemmassa ketjussa sanottiin kaikkien suhteiden olevan enemmän tai vähemmän tyytymistä. En kyllä tiedä miten itse voisin olla jonkun kanssa, jos koko ajan toivoisin hänen olevan joku muu.

Vierailija
25/28 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On oikein. Naisten tunteista ei kannata välittää sillä ne ovat kusipäitä miehiä kohtaan jo silloin kun mies yrittää lähestyä naista. Nainen heti vaihtoon jos aukeaa mahdollisuus parempaan.

Ap on nainen. Vanha kunnon terapeuttihullu joka on ollut rakastunut naispuoliseen terapeuttiinsa vuosia.

Mihin perustat näkemyksesi? Ohis

Vierailija
26/28 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää vastatko tälle provoilijalle. Ilmeisesti tämä on hänelle itselleen suuri pelko ja käsittelee näin asiaa yrittäen siirtää oman ahdistuksensa muihin.

T. Kyökkitsykologi

Siis ymmärsinkö oikein, hänen suurin pelkonsa on tulla jätetyksi, koska sisimmässään hän on aina ymmärtänyt olevansa kakkosnainen?

Vierailija
27/28 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko ihastuksesi kohteen ihan oikeasti, vai oletko ihastunut mielikuvaan, jonka olet itse hänestä luonut?

Vierailija
28/28 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikein. Lähinnä tulet kärsimään itse kun ei kumpikaan halua olla enää sun kanssasi tekemisissä.