Partavaahto vai mikä teinipojalle parranajoon?
Tämä äippä on vähän ihmeissään, miten teinipoika opetetaan partakonetta käyttämään, mutta ehkä Youtubesta löytyy apua. :DD Mutta neuvokaas paras aine kasvojen ja karvojen pehmentämiseen? Vai käyttävätkö teinit sellaisia? Pojalla on lievä akne. Entä partavedet?
Kommentit (13)
Vie poika ihotautilääkäriin. Aknesta ei tarvitse kärsiä.
Nivean tuottet ovat hyviä ja hellävaraisia iholle, partavettä en suosittele, sehän on vaan alkoholia mikä ei tee iholle edes hyvää, mieluummin joku ihoa rauhoittava voide joka on parran ajon jälkeen suunnattu käytettäväksi.
Teinille usein riittää pellavapyyhe parranajoon.
Eikö teinit ja muutenkin nuoret miehet ajele partansa koneella? Ainakin minun tuntemani (vain kaksi) tekevät niin.
Vierailija kirjoitti:
Nivea partavaahto ja kunnon gillette. Ei mitään vanhojen ukkojen partakonetta. Kyllä nuo on itse oppineet.
Ainoa tuntemani mies, joka ajelee vaahdon ja höylien kera on yli 70-vuotias isäni. Hän on myös vanhin tuntemani mies.
Ymmärränkö oikein, eli ennen sähkökoneella ajoa ei tarvitse tehdä mitään? Entä jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Sähkötrimmeri voi ärsyttää ihoa.
Onko omakohtaista kokemusta neidillä tästä?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärränkö oikein, eli ennen sähkökoneella ajoa ei tarvitse tehdä mitään? Entä jälkeen?
Ei tarvitse.
Ilman muuta vaahtoa pojalle. Ei hän muuten huomaa, mistä on jo leikannut.
Nivea partavaahto ja kunnon gillette. Ei mitään vanhojen ukkojen partakonetta. Kyllä nuo on itse oppineet.