Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kielsi m & vaatteet

Vierailija
17.05.2014 |

Olen jonkin ajan ostanut me&i vaatteita itselleni ja lapsille. Ne on mukavan nostalgisia ja laadukkaita. Niistä saa myös kirpputorilla myytäessä hyvin omansa lähes pois. Nyt mies sanoo, et vain tyhmät ja järjettömät kanat ostaa niitä! Hän kuulemma voi juoda saman verran kuukaudessa baarissa kuin mitä perheelle ostetaan ko. vaatteita. Ei meillä oikeasti ole ylimääräistä rahaa. Lapset tykkää niistä vaatteista ja minulle harrastus, mies sanoi että saa hänkin tyhjästä pullosta lähes saman takaisin kun juo. Vaikka en ostaisi lapsilleni vaatteita, ukko juo kuitenkin. Miten teillä, pitääkö alistua? Olen äitiyslomalla ja mies tuo rahan, käski lopettaa lapsille satunnaisen vaatteiden oston koska raha ei kuulemma riitä. Ei se lopeta silti päivittäistä juomista. Mitä teen? Mieli maassa!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei ole ylimääräistä rahaa ja sinä ostat tuolla hintaa kuukaudessa vaatteita?! Hu hu.

Enkä kyllä ymmärrä miestäsikään jos pitää päivittäin juoda. Mitä jos ei saa päivittäistä juoma annostaan? Hän on alkoholisti.

Meillä ei ole ylimääräistä rahaa, eli sen vuoksi ostan mahdollisimman pitkälle kirpparilta vaatteet lapsille. Näin meillä. Ei meillä sillon tuhlata 100€ kuukaudessa vaatteisiin.

Oletko kokeillut myydä kirpparilla niitä vaattetia vai onko vain oletus että saat siellä melkein omasi pois?

Vierailija
22/25 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ylihintaisia nuo vaatteet on, etten yhtään ihmettele miestäsi. Kuvittele, kuinka paljon enemmän saisit vaatteita tuolla 100 eurolla, jos ostaisit myös halvempia merkkejä tai kuinka paljon säästäisit, kun ostaisit niitä halvempia. Makuasioita on monia, mutta ei tuon merkin vaatteet oikeasti mitään erikoisen näköisiä ole, olet vaan tottunut käyttämään niitä ja siksi pidät niitä kauniina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niin rumia!! En ikinä pukisi lapsilleni niitä päälle.

Vierailija
24/25 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh mulla ei oo rahasta puutetta ja ostan itelleni vaatteita 100 eurolla varmaan vuoden aikana :D (okei kasvavat lapset tarvitsee toki vaatteita mutta eikai niitäkään pakko ole saada joka kuukausi + äidille vaatteet vielä)?

Vierailija
25/25 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei enää keksitä kunnon provoja. Ennen oli kaikki paremmin.