Miehet: Posliini vai karvallinen
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vaihtelu virkistää. Mukava, kun vaimolla on välillä kunnon puska ja toisinaan vetää sitten kaiken pois.
Sama täällä. Mun mielestä parasta olisi joko täysin luonnollinen puska tai sitten posliini. Kaikki siltä väliltä ovat jotenkin tylsiä.
Ehdottomasti posliini ja jos on vielä viivapillu, niin täysikymppi.
mun mielestä nainen saa olla oma itsensä ja pitää millasen version itse haluaa.kauniita ja kiihottavia ovat kaikki.
Posliini tietysti, ehkä ihan pieni kiitorata tai pikkutupsu ihan härnäämään! On se niin kaunista!
Karvoilla, kiitos. Reunoilta voi trimmata, jos siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo käy säännöllisesti sokeroinnissa. Pillu täysin sileä ja karvaton. Kaikki kauniisti näkyvillä. Myös nuoltaessa ehdottomasti paras ratkaisu. Tykkään.
Säännöllisesti?? Sokeroinnissa??
Kannattaako uskoa ja puhutko paskaa??
Eli moni mies haluaa.joko lapsen tai broilerin näköistä.
Hyvin hoidettu posliini ja peppukarvat myös pois, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtelu virkistää. Mukava, kun vaimolla on välillä kunnon puska ja toisinaan vetää sitten kaiken pois.
Tuo on muuten hyvin sanottu. Ajeltua on mukavampi nuolla mutta tosi on että vaihtelu virkistää. Toimii joskus toisinkin päin. Raapaisin karvat pois niin pitihän naisen kokeilla tuntumaa. Sänkivaihe oli sellainen kutina että en ihan heti ajele uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Eli moni mies haluaa.joko lapsen tai broilerin näköistä.
En oikeen tiedä mitä sanoisin että ehkä tajuaisit? Mulle on ihan sama onko naisella karvoja vai ei. Rankinta oli kun nainen sai jotenkin mut puhuttua ajelemaan hänen karvojaan. Pelkäsin ihan helv että satutan häntä. Kysyin varmasti ihan kyllästymiseen asti että onhan varma ettei satu? En ikinä uskaltaisi antaa naisen tehdä vastaavaa. Naisen omien sanojen mukaan mä olin paljon hellempi kuin hän itse.
Tziisus herkällä alueella terän kanssa. Sanon rehellisesti että silloin olin niin varovainen kuin on mahdollista. Pakko myöntää että ihan älyttömän kaikkeen sitä mies suostuu seksin takia. Mun tekemä karvojen poisto kyllä toimi esileikkinä. Ei ehditty edes vessata pois ja se oli nainen joka niin halusi.
Vaimo käy säännöllisesti sokeroinnissa. Pillu täysin sileä ja karvaton. Kaikki kauniisti näkyvillä. Myös nuoltaessa ehdottomasti paras ratkaisu. Tykkään.