Pikkasen pahamieli!
Kukaan ei muistanut mun synttäreitä. Ei mies, ei lapset, ei ystävät tai edes joku kaveri.
Olen aikuinen nainen, silti pahoitin mieleni.
Mies kyllä oli pahoillaan kun muistutin, silti vähän arvoton olo.
Kommentit (13)
No voi, mutta eikö olisi vain mukava unohtaa syntymäpäivät? Itse en tahtoisi syntymäpäivänä nousta edes sängystä.
Ja nyt alkoi itkettämään, koska syntymäpäiväni on ihan pian :(
Hyvää syntymäpäivää sinulle!
(ja vähänkö on siisti tuo 2:sen "piirros"!)
Paljon onnea! :) Jos haluat toisten muistavan, kannattaa antaa pieniä vihjeitä ennen synttäreitä. Ei kukaan tahallaan unohda, kaikkea ei vaan voi aina muistaa.
Itse en pidä itseni juhlimisesta, mutta joskus olen jollekin vihjaillut synttäreistäni, sillä olen tiennyt heidän harmistuvan, jos he tajuavat synttäreideni menneen.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 23:13"]Paljon onnea! :) Jos haluat toisten muistavan, kannattaa antaa pieniä vihjeitä ennen synttäreitä. Ei kukaan tahallaan unohda, kaikkea ei vaan voi aina muistaa.
Itse en pidä itseni juhlimisesta, mutta joskus olen jollekin vihjaillut synttäreistäni, sillä olen tiennyt heidän harmistuvan, jos he tajuavat synttäreideni menneen.
[/quote]
Oot oikeassa. Yleensä olen muistutellut miestä. Nyt unohdin. Viime viikolla mies vielä muisti että mun synttärit tulossa.
Eniten surettaa että oma äiti ei edes tekstaria laita.
Ei maailma kaatunut mutta kyllä mulle paha mieli tuli kun kukaan ei muista.
Onneks on vauvapalsta niin hyvässä kun pahassa ; )
Syntymäpäivä tarkoittaa sitä, että on taas vuoden lähempänä kuolemaa.
ymmärrän. kukaan, paitsi sisko ei onnitellut kun täytin pyöreitä ja nyt hänkin on poissa..nyt tytär on aikuinen ja hän muistaa onnitella, eipä juuri muut vaikka on mies ja muutakin perhettä.
Ymmärrän miltä tuntuu. Muakaan ei muista kukaan muu kuin lapsi, jota muistutan aina ahkerasti. :)
Onnea synttärinäsi!
Onnea!!! Me av-mammat ollaan iloisia sun synttäreistä ja nyt kun tiedetään niin onnitellaan jo aikaisemmin ensi vuonna :)
__d888888bd888b
_ d88888888888888B
_ 8888888P`Y8888P......♫ ♫
_ Y888888____(,__....♫ ♪ ♪
,_ Y88( ___________)...♪♫
Y888888b _______....♫
_'8"888P _______(.. Happy Birthday
______ |_____---'...to you!
______ /~~~_..
_____ .=.____'.................... '()
____ (___)____............. ()...._||_...()
_____ |=|_____'...... '().._||_(......)_||_...()
____ /’|=|______|... _||_(..................)_||_
___ /_’|=|______|.. (____________________)
__ (''';;/_/'';;;;;;;;;) (_______________________)
__ (_,__________).............. |_|
______ |_||....................... |_|
_____ ,;','';;;,_ ............ ____|_|____
____ (______))............ (__________)
t. av-mamma