Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuointi

Vierailija
16.05.2014 |

Harkitsen tatuointia,joko ranteeseen tai käsivarteen.Kysymys onkin et mihin kohtaan ei kannata ottaa tatuointia ja missä,teillä itsellenne on tatuointi ja millainen, lisäksi olisi kiva kuulla miksi otit kuvan. Haluaisin ottaa koirani tassun kuvan ja siihen koirani nimen.

kertokaahan te omista kuvistanne ja ideoita saa laittaa myös!

kiitos!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa..

Vierailija
2/9 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota. Varsinkaan mitään koirajuttua. Mulla on kolme tatuointia, kaksi käsivarsissa ja yksi selässä ja käsien kuvien poistossa on mennyt kohta 2 vuotta ja yli tuhat euroa, eikä ne ole lähellekään pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi jotain omaperäisempää ja esteettisesti parempaa

Vierailija
4/9 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita ranteen (kämmenen puolisten) suonien päälle, jos ne on hirveän pinnassa. Hauiksen kohdalta saattaa iän myötä venähtää. Itsellä ei ole tatskaa, mutta haluaisin kyllä :)

Vierailija
5/9 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaks tatuointia. Toinen on käsivarressa. Oikeastaan se on olkavarressa, mutta niin ylhäällä, että ei tarvitse olla kummonenkaan hiha että sen saa peittoon. Se on siis ylempänä kuin normaali hauistatuointi. Laitoin tatskan 17-vuotiaana, eli 16 vuotta sitten. Ja olen kyllä tyytyväinen että älysin laittaa sen niin ylös että sen saa vaivatta peittoon. Kaikkiin tilanteiseen tatskat vaan ei sovi, mutta toisaalta jos sellaisen haluaa niin se on saatava.

Toinen tatska on niskassa ja se on matkamuisto. Tällä on ikää n. 6 vuotta. Kolmas tatska on suunnitteilla ja se tulee tissin yläpuolelle, niin ikään melkein olkapäälle.

Tatuoinnit on ihania ja niillä on minulle merkitys, mutta haluan niiden olevan tarpeen mukaan peitettävissä. Otan niitä itseäni varten, en esitelläkseni niitä muille. Toisaalta jos haluan leveillä niillä niin ne ovat kuitenkin kaikki näkyvillä laittamalla päälle narutoppi tms.

Kehotan harkitsemaan tuota koiran nimeä... Muuten ihan jees idea, koska sillä on sinulle itselle merkitystä eikä ole mikään wt-piikkilankatribaali tms.

Vierailija
6/9 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
7/9 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen tatuoinnin ottamista paikkaan jonka saa piiloon.

Itsellä on kolme. Kaksi jalkapöydässä (sukan alle piiloon hyvin) ja yksi selässä (menee taas huvin paidan alle piiloon)

Vierailija
8/9 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tähti olkapäässä. Otin tatuoinnin 15-vuotiaana ja paikaksi valikoitui olkapää sen helpon peitettävyyden vuoksi. Saa esimerkiksi kesälläkin helposti piiloon t-paidalla. Nyt 6 vuotta myöhemmin en ole päivääkään tatuointia katunut ja se symboloi minulle paljoa. Myös moni mies kehuu, että onpas hieno tatuointi, vaikka olen varma että 90% av-mammoista ajattele että hyi miten kamala ja kliseinen tatuointi.

Vierailija
9/9 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi koiran tassu ei kyllä ole kovin omaperäinen tai kauniskaan ja lisäksi nimi.

En suosittele, mutta esim. Koiran muotokuva jostain hauskasta tai erikoisesta valokuvasta voisi olla hieno ja tietenkin jonkun huipputekijän tekemänä!

Vaikka tatuoinnissa olisi hyvä idea ja se on tehty huonosti niin ei näytä kyllä hyvältä.

Sen sijaan vaikka aihe ei olisi niin hyvä, mutta se on helvetin hyvin tehty näyttää hyvältä.

Tuosta koiran tassusta en vaan saa hienoa vaikka se tehtäisiin kuinka hyvin.

Itse pidän siis photorealismista  ja nämähän on toki näkemys eroja joten älä pahastu viestistäni..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän