Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostit miehellesi joululahjaksi? Entä mitä odotat itse saavasi?

Vierailija
20.12.2020 |

Itse ostin tänä vuonna vähän laadukkaamman villakaulahuivin ja hänen suosikkiurheilijansa elämänkerran.

Siitä ei ole aavistustakaan mitä saan itse. Viime vuonna sain kaulakorun ja sitä edellisenä hiihtomonot, jotain urheiluun liittyvää veikkaisin tänä vuonna.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju täynnä surkeita lahjoja. Jos ette parempaa keksi, on parempi olla antamatta mitään.

Vierailija
22/36 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivirannekkeen (Garnier) ja älykaiuttimen (Google Nest) sekä yhden kirjan.

Saan todennäköisesti kirjan ja jonkun kirppikseltä ostetun figuurin (0,50-5 e arvoisen) sarjasta, jota kerään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköhammasharjan. Itse saan luultavasti jonkun korun tai vastaavan.

Vierailija
24/36 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju täynnä surkeita lahjoja. Jos ette parempaa keksi, on parempi olla antamatta mitään.

Tässä sulle sitä huomiota, jota kommnetillasi kaipasit. Ole hyvä. Toivottavasti saat jonkin joululahjankin tämän lisäksi.

Vierailija
25/36 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin miesystävälle mökkitavaraa: 2 villavilttiä ja emalimukit, Marimekon koristetyynynpäällisen ja leikkuulaudan. Hän on siis rakentanut pientä mökkiä ja se on nyt sisustusta vaille valmis. Toivottavasti tykkää. Ja en tiedä yhtään, mitä saan tai saanko mitään. Usein on kysellyt toiveita, nyt ei ole.

Vierailija
26/36 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N48 kirjoitti:

Isännältä saan lahjaksi jonkun korun. Kuten aina.

Harrastamme seksiä vain kerran vuodessa ja jo monen vuoden ajan jouluaattoiltana on ollut se hetki, kun annan isännälle. Olkoon se minun joululahjani hänelle.

Pano korusta. Ihan markkinahinnoissa tavara jos on priimaa.

Vierailija
27/36 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Lapsille ymmärrän lahjat, mutta en halua olla muuten kulutushysteriassa mukana.

Jos on pakko ostaa aikuisille lahjoja, niin suosikaa palveluja. Tällä tavalle tuette kotimaista työtä ja työpaikkoja, eikä rahanne mene kasvottomille multikansalliselle yrityksille (ts. Kiinaan).

Vierailija
28/36 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään. Lapsille ymmärrän lahjat, mutta en halua olla muuten kulutushysteriassa mukana.

Jos on pakko ostaa aikuisille lahjoja, niin suosikaa palveluja. Tällä tavalle tuette kotimaista työtä ja työpaikkoja, eikä rahanne mene kasvottomille multikansalliselle yrityksille (ts. Kiinaan).

Miksei suomalaista voi ostaa, sinä senkin jeesustelija.

Vierailija
29/36 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan kaulakorun jota olen vinkunut pitkän aikaa.

Mies saa yhden harrastusvälineen, mistä on puhunut pitkään.

Ei ole oikein kivaa, kun tietää etukäteen mitä saa lahjaksi.

Toivottavasti mies on ostanut myös jonkun yllärilahjan, niinkuin hän usein tekee, toivotun lahjan lisäksi.

Vierailija
30/36 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ostettua miehelleni usein huonoja lahjoja, sillä hän on poikkeuksellisen vaikea lahjottava. Ei osaa toivoa mitään alle 2000€ maksavaa ja sietää vain käytännöllisiä lahjoja. Tänä vuonna saa laadukkaan tyynyn, joka on mielestäni tosi huono lahja. Tiedän, että on kyllä siihen tyytyväinen, olisin itseasiassa itsekin. Saatan ostaa jtn vaatettakin vielä. Ts. saa ne lapsilta sitten, kun lapset liian pieniä varsinaisesti itse ostamaan. Itse saan luultavasti kirjan, sekin on ok. Usein saan mieheltä koruja ja niitä on jo niin paljon, että olen ohjeistanut, ettei hankkisi enää. Positiivinen ongelma siis tuo.

Vierailija
31/36 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin älykellon. Itse toivoin (kysyttäessä) uusia kuulokkeita. Ehkä ne saan.

Vierailija
32/36 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi reppu (vanha jo aika kulahtanut), tuoksu sekä kirja, josta uskon hänen pitävän. Harkitsen vielä ravintolalahjakortin hommaamista.

Ei mitään hajua mitä on mulle hankkinut. Viime vuosina on tullut hierontalahjakorttia, kosmetiikkaa ja jotain vaatekappaleita.

Vierailija
33/36 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yllättää aina positiivisesti. Yleensä elektroniikkaa esim. puhelin, tabletti, tietokone tms. Toivon ettei ole ostanut mitään kovin kallista koska saa itse tänä vuonna normaalia pienemmän lahjan (laadukas kylpytakki+jotain muuta) Olen itse vanhempainvapaalla eikä siksi ole kamalasti laittaa miehen lahjaan. Saan häneltä tarvittaessa kyllä rahaa mutta itsestäni tuntuu tyhmältä käyttää miehen rahoja hänen omaan lahjaansa.

Vierailija
34/36 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä saan kaulakorun jota olen vinkunut pitkän aikaa.

Mies saa yhden harrastusvälineen, mistä on puhunut pitkään.

Ei ole oikein kivaa, kun tietää etukäteen mitä saa lahjaksi.

Toivottavasti mies on ostanut myös jonkun yllärilahjan, niinkuin hän usein tekee, toivotun lahjan lisäksi.

Lopeta sitten se vinkuminen.

Vierailija
35/36 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet kohta 10 kk eristyksissä koronan takia, joten saamme toisiltamme kunnon halaukset. Se riittää hyvin ❤️.

Vierailija
36/36 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin miehelle retkikeittimen ja omasta lahjasta ei tarkkaa arvausta tänä vuonna, mutta veikkaan joko kihlasormusta tai monitoimikonetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi