Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostit miehellesi joululahjaksi? Entä mitä odotat itse saavasi?

Vierailija
20.12.2020 |

Itse ostin tänä vuonna vähän laadukkaamman villakaulahuivin ja hänen suosikkiurheilijansa elämänkerran.

Siitä ei ole aavistustakaan mitä saan itse. Viime vuonna sain kaulakorun ja sitä edellisenä hiihtomonot, jotain urheiluun liittyvää veikkaisin tänä vuonna.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin hänelle kalliin lahjakortin skeittauskauppaan, koska hän harrastaa skeittaamista (lahjakortti siksi etten itse ymmärrä skeittaamisesta mitään). Itse toivon saavani jotain laadukasta kosmetiikkaa/lahjakortin kosmetiikkakauppaan sillä harrastan ja olen kiinnostunut meikeistä ja kauneudesta.

Vierailija
2/36 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme osta joululahjoja, sitten syntymäpäivänä jotain pientä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempiin sama vastaus: en mitään.

Vierailija
4/36 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sille pipon ja boksereita. Tiedän saavani taas jonkun huumorilahjan, kuten t-paita tai muki hassunhauskalla tekstillä. Mielelläni on uskomattoman huono maku lahjojen suhteen, pitää varmaan ensi vuonna sanoa hyvissä ajoin että en halua enää mitään joululahjaa.

Vierailija
5/36 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin 2 paria Happy Socks -sukkia sekä kaksi Krouvi-tuoppia. Tai oikeammin mun vanhemmat ostivat ne eräältä Facebook-myyjältä, Krouvi-tuoppien valmistaminen on nimittäin lopetettu, mikä selvis mulle vasta viime viikolla. Nyt mietin vielä, ostanko lahjakortin hierontaan.

En tiedä yhtään, mitä saan häneltä.

Vierailija
6/36 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ostanut mitään enkä odota saavani mitään. En tarvitse tavaraa.

Vierailija
7/36 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin liköörikonvehteja, saan mutteripannun.

Vierailija
8/36 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostanut, laitan eropaperit lahjapakettiin.

Vierailija
9/36 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin miehelleni älykellon, vaatteita ja kokkiveitsen.

En tiedä mitä saan. Aiempina vuosina olen saanut mm. maalauksen koiristamme, yhteisen matkan Pariisiin, hevoseni jouhista teetetyn korun ja edesmenneen hevoseni kengistä tehdyn sohvapöydän terassille.

Vierailija
10/36 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin miehelleni älykellon, vaatteita ja kokkiveitsen.

En tiedä mitä saan. Aiempina vuosina olen saanut mm. maalauksen koiristamme, yhteisen matkan Pariisiin, hevoseni jouhista teetetyn korun ja edesmenneen hevoseni kengistä tehdyn sohvapöydän terassille.

Vau, teillä panostetaan!

Annan lahjakortin liittyen miehen harrastukseen. Lisäksi jotain suklaan tai paremman alkoholin tyylistä pienempää lahjaa, on vielä vaiheessa.

Vierailija
11/36 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme koskaan osta lahjoja. Valmistan kuitenkin miehen lempiruokaa jouluksi.

Vierailija
12/36 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäkarvatrimmerin

Vierailija
13/36 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, se on elämäkerta eikä elämäNkerta

Vierailija
14/36 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja en ole ajatellut mitä odottaa. T. 10

Vierailija
15/36 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nenäkarvatrimmerin

Ostitte molemmat toisillenne nenäkarvatrimmerin? ;)

Vierailija
16/36 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreator-hevibändin t-paidan (tuo bändi on meidän oma ”läppä”, mies 47 vee kyllä tykkää siitä oikeastikin). Itse toivoin uusia kuulokkeita joten airPodit varmaankin saan. Ja yhden toivomani kirjan.

Me ei olla aikuisten kesken ostettu moneen vuoteen mitään joulu-, synttäri- yms. lahjoja, jos ei ole jotain oikeasti tarvinnut ja toivonut vaan rahat on laitettu perheen matkatilille ja reissattu sitten syys- ja talvilomilla. Nyt on ihan kiva vähän pakettejakin laittaa kun ei seuraavasta reissusta ole mitään tietoa...

Vierailija
17/36 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle ostin pienen jääkaapin paljun viereen ja sinne vähän täytettä sekä jalkahoitoon lahjakortin ja suklaata.

Ei mitään hajua mitä on mulle keksinyt.Osaa kyllä aina yllättää lahjoilla ja positiivisesti.

Vierailija
18/36 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isännältä saan lahjaksi jonkun korun. Kuten aina.

Harrastamme seksiä vain kerran vuodessa ja jo monen vuoden ajan jouluaattoiltana on ollut se hetki, kun annan isännälle. Olkoon se minun joululahjani hänelle.

Vierailija
19/36 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastusveneen. On aina halunnut, mutta ei ole raaskinut panostaa itseensä.

Vierailija
20/36 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3D T

tulostimen ostin (2900€) maksoi. Itse odotan saavani uuden iphone puhelimen, mac book läppärin ja älykellon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme