Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pummihippiäiset puistossa.. argh!!!

Vierailija
16.05.2014 |

Kyllä raivostuttaa. Olin mieheni kanssa kävelyllä puistossa, johon on kaupungin varoin istutettu kauniita kukkapensaita yms. kaupunkilaisia ilahduttamaan. Vähän aikaa käveltyämme huomasimme n. 5-vuotiaan tytön poimimassa istutettuja kukkia siellä penkassa. Lasta ei vielä tuossa iässä voi velvoittaa ottamaan vastuuta tekosistaan mutta.. vanhemmat vaan seisoivat vieressä, hymyilivät eivätkä tehneet elettäkään ojentaakseen lasta!!! Voi että kun pistää raivostuttamaan tällaiset yhteisillä verovaroilla tehtyjen investointien sabotoijat ja siihen vielä lapselle annettu ala-arvoisen huono kotikasvatus. Olisin halunnut mennä valittamaan lapsen vanhemmille aiheesta, mutta en halunnut joutua itse vaikeuksiin. Toinen vanhemmista oli selvästi ulkomaalainen, mutta varmasti viestini olisi mennyt mahdollisesta kielimuurista huolimatta perille jos olisin uskaltautunut ojentamaan.....

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne kuitenkin viitsit raahautua ruikuttaan.

Vierailija
2/9 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä, johonkin tämä tuohtumus täytyi purkaa..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää usein ihmisten välinpitämättömyys näissä asioissa. Viime syksynä taloyhtiömme lähelle kasvoi sieniä. Eivät myrkyllisiä, täysin harmittomia sieniä joita harva edes huomaa jos kulkee ohi. Tottakai jonkun arjen sankarin piti käydä ne tatit tallomassa, osoittamassa kuka määrää. Raivostuin.

Nyt joku on istuttanut luumupuita ja lapset olivat puuntaimien kimpussa äsken. Karjaisin aika rumasti, mussuttivat vieläpä vastaan, perkeleet! Eivät puut ilmaisia ole, eikä ihmisellä ole muutenkaan oikeutta tuhota ympäristöään ihan miten huvittaa. Kiva kun yksi näkee kamalan vaivan maan kitkemisessä, mullan hankkimisessa, puun ostamisessa jne. ja parin räkänokan takia koko homma oli varmaankin turhaa. Samat idiootit repivät pihakoivusta kaarnaa irti yksi päivä, ei ole vissiin vanhemmat kertoneet mitä siitä seuraa puulle.

t. ei todellakaan viherhippi, mutta rajansa kaikella

Vierailija
4/9 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista pitkä paska ja hanki elämä..tai oma puisto..tai jää ihan vain kotiin..sulla ei taida lapsia olla..joten pidä turpas kiinni! Tänne ei tarvi tulla ruikuttamaan nuan olemattomasta..

Vierailija
5/9 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole lapsia ei, mutta jos sellaisia hankkisin, olisi sivistystä opettaa heille ettei toisten kustantamaa tai omaa tahi luontoa saa turmella.

ap

Vierailija
6/9 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit soittanut poliisit, ne pummihippiäiset olisivat saaneet sakot

Vierailija
7/9 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 18:25"]Haista pitkä paska ja hanki elämä..tai oma puisto..tai jää ihan vain kotiin..sulla ei taida lapsia olla..joten pidä turpas kiinni! Tänne ei tarvi tulla ruikuttamaan nuan olemattomasta..

[/quote]

Pää kiinni nyt jumalauta. Sun räkänokat saa vissiin tehdä mitä tykkää ja rikkoa kaupungin omaisuutta, mutta ei kannata sit itkee, jos jäävät kiinni ja lasku tulee sulle. Vai saanko mä päästää mun lapset hyppiin sun kukkapenkkiin ja tuhoamaan sun pihalla kaiken ja sä maksat itselles uudet kukat, puut ja puutarhakalusteet? Jee kiitti!

Vierailija
8/9 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 18:25"]

Haista pitkä paska ja hanki elämä..tai oma puisto..tai jää ihan vain kotiin..sulla ei taida lapsia olla..joten pidä turpas kiinni! Tänne ei tarvi tulla ruikuttamaan nuan olemattomasta..

[/quote]

Pummihippiäinen linjoilla?

Vierailija
9/9 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 18:25"]

[/quote]

Haista itse paska. Taidat olla juuri sellainen välinpitämätön ja kasvattajana täysin epäonnistunut yksilö. Opeta ne pentusi paremmin ettei niiden tarvitse hakea sitä oppia sitten kovemman kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi