Ajattelin koodata jouluaattona, kysyttävää?
Korona on oivallinen tekosyy viettää joulu yksin. Ei tarvitse mennä pakollisen velvollisuuden vuoksi joulunviettoon vanhempien luokse, vaan voi vedota koronaa ja koodata joulu. Ihan parasta. En muutenkaan piittaa joulusta eikä kiinnosta ko. asia.
Kommentit (16)
Itsekin koodaan aattona. Ei siinä ole mitään ihmeellistä.
Mä aion olla av:lla koko päivän aamusta iltaan!
Se on oikein. Joulu on hyvä hetki tehdä jotain hauskaa.
Ap on fiksu. Koodaa eikä välitä joulusta pätkääkään. Hyvä!
Lähden vanhempien luokse jouluksi. Koodaamista ehtii harrastaa sitten ne toiset 360 päivää jos jaksaa.
En aio tehdä jouluaattona mitään. Kysyttävää?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs meinasit koodata?
Viraabelihommana duuniin muutamia tarvittavia komponentteja suunnitteluohjelmistoille. Pitäähän sitä harraste olla.
ap
Ap siis tekee jouluna töitä palkatta. Halveksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs meinasit koodata?
Viraabelihommana duuniin muutamia tarvittavia komponentteja suunnitteluohjelmistoille. Pitäähän sitä harraste olla.
ap
Pistä nyt joku raja tuolle ilmaisen työn tekemiselle.
Opettele mieluummin jotain uutta, se voi pelastaa sinut seuraavalla yt kierroksella tai ainakin auttaa saamaan uuden työpaikan.
Tekemällä normi töitäsi et kehity vaan haaskaat vain aikaasi ja kaivat kuoppaa itsellesi.
t. Vanhempi koodarisetä
PS. Nuorempana olin yhtä tyhmä. Vapaa aikana jos koodaat, niin satsaa itseesi.
Tarjoaako työnantaja kinkkupitsat ja julmustit?
Vierailija kirjoitti:
Tarjoaako työnantaja kinkkupitsat ja julmustit?
Juhlapyhäyhäkorvauksena vaadi ehdottomasti extratäytteiksi lanttu- ja porkkanalaatikot.
Itse pyytäisin juhlapyhäkorvauksena pullon viiniä ja rasian juhlapöydän konvehteja. Ehkä antaisi kenenkään muun syödä sitä keskellä olevaa kukkasta.
Voisitko sitten vielä vaikka tapaninpäivänä hakkerikoodata VR:n lipunoston kuntoon? Tai vaikka kaataa sen koko sivuston? Terveisin tonttu, joka ei tiedä koodaamisesta mitään, mutta haaveilee kostosta VR:lle, kilikellot soiden..
Miksi tuosta pitäisi kysyä mitään?