Pikakahvi maistuu paremmalta kuin suodatinkahvi?
Juonut nyt pikakahvia noin 2 kk ja en maistaa enää eroa suodatinkahviin, tuntuu että maistuu jopa paremmalta! Mielipiteitä?
Kommentit (9)
Makuaistissasi on jotakin vikaa; ettei vaan korona.
Kaffin täytyy olla ihan peřkełeen tummapaahtoista ja mieluiten papuna. Sekaan kevytmaitoa, täysmaitoa tai kuohukermaa. Minulla on muutamat lempparikaffit, mutta en mainosta niitä täällä tai muuten menette ääłiöt ostamaan hyllyt tyhjiksi. Usein kyllä kokeilen uudet kaffit läpi, kunhan ovat tummapaahtoisia. Mutta nuo muutamat ovat sellaisia luottokaffeja, jotka ovat oikeasti hyvänmakuisia.
Minusta Kulta-Katriina pikakahvi on parasta ja keitin on puhdas. Pojalla on kahvimylly ja hänen luonaan saan parhaat kahvit, ei osta muuta kuin papuja. En vaan itselle ole ostanut, kun mies ei välitä jauhaa. Poika vielä jauhaa vain tarpeen mukaan, ei varastoi sitä jauhettua.
Oon juonut jo vuosia halvinta pikakahvia. Tulis muutenkin juotua liikaa ni hyvä jos maku ei oo ihan täydellinen. Mut ne paremmat pikakahvit on maultaan ihan yhtä hyviä ja välillä niitä ostelen myös. Veden kuumenna vaan mikrossa niin ei vie edes kahvinkeitin enää tilaa mun kämpässä.
Suodatinkahvit tehdään pääosin Suomessa, siksi eivät maistu hyvältä. Täällä paahdetaan jo lähtökohtaisesta heikkolaatuista papua, ja paahtaminen jätetään kesken- siksi kahvimme on täynnä parkkihappoja, joista herkkävatsaiset saavat kipuja (ja osa jopa sappiongelmia).
Pikakahvi taas on ulkomaista laatua, ja jotta se pärjäisi maailmanmarkkinoilla, sen on oltava juomakelpoista.
Se on niin helppoa, kun ei tarvitse pelata porojen kanssa. Ja ihan hyvääkin tulee.
Eikä ole! Mun appivanhemmat juo vain pikakahvia ja itku on päästä sitä litkua juodessa.
On parempaa. Ei sellaista pistävää myrkkyä