~Vilttiketju vko31~
Pikasesti tässä pinoa aloittelen. Tätsy on häipymässä ja mieli ihan ok. Muutto mielessä koko ajan ja se on ihan tervetullutta..
Viltsulle endosta. Sillä sitä diagnosointia aikasemmin kyselinkin, kun on alkanut epäily käymään endosta käymään mielessä. Otan asian puheeksi torstaina, kun on gyneaika. Mulle on tehty torvien aukiolotutkimus nukutuksessa tähystämällä ja sillon oli kaikki ok, tosin tehty v.99. Ultrissa ja sisätutkimuksissa myös kaikki ollut ok, mutta en ole osannut asiaa kysyä. Nytpä kysyn.
Viikonalkua kaikille!
Kommentit (28)
Uusi vilttiketjulainen täällä, esittelyä laitoin alkuviikosta ja niin vaan on viimeinen lomaviikko melkein hujahtanut jo ohi ennenkuin ehdin taas tänne palstalle.
Tuntuu siltä, että suurin osa teistä on kirjoitellut tänne jo jonkin aikaa ja tiedätte toisistanne jo yhtä ja toista. Toivottavasti pääsen nopsaan perille kaikesta :)! Kuinka taajaan plussia tänne vilttiketjuun on tullut? Toivottavasti usein!
Ollaan oltu viikko ihan kotona uhmaikäisen esikoisen (3v.) kanssa, kun mies aloitti jo työt. Tuntuu kyllä, että tämän viikon jälkeen kaipaan hermolevolle, sen verran tastelua on tuon neidin kanssa nykyään. Kaikki on Minä itse ja Eikä!! Aina pitäisi osata houkutella ja suostutella ja perustella jne.
Täti on juuri lähdössä ja aika suunnata katse eteenpäin. Mitkäs ovat teidän kuumimmat tärppivinkit? Itse aloitin vitamiinikuurin, ettei jää ainakaan siitä kiinni.
Ok. Nyt täytyy laittaa paikat kuntoon. Sain veljeni meille lapsenvahdiksi ja päästään miehen kanssa kahdestaan katsastamaan Espoon asuntomessut. Meillä ei liiemmin ole mahdollisuutta lähteä kahdestaan mihinkään, joten tämä on harvinaista herkkua!
Onnea vielä minultakin Shannonille plussasta!
Tervetuloa Kääryle joukkoomme. Tietty ikävää, että olet tänne vilttiketjuun " joutunut" , mutta täällä on kiva porukka ja kaikki tietävät, miltä tuntuu kun haikara kuukaudesta toiseen vaan lentää ohi...
Kyllähän tänne plussiakin on onneksi tullut. Helmi-maaliskuulla taisimme pinoutua ja oisko n. 1 plussa/kk tullut keskimäärin. Joku aalto taisi olla 2 tai 3 plussaa ja sitten on ollut plussatontakin aikaa.
Tärppivinkkejä mulla ei ainakaan ole muuta kuin seksiä oviksen aikaan=) Itelläni haikara lentelee ohi greippimehuista ja vitamiineista ym. huolimatta. Terveellisiähän ne kuitenkin on, joten ei niistä haittaakaan voi olla.
Seuraava vaihe on sitten simppatesti. Miestä kyllä jännittää. Saa nähdä, mitä siitä purkkiin lorauttamisesta tulee=) Onkos kellään kokemuksia/vinkkejä?
Ex-mies joutui myös näytteen aikoinaan antamaan ja silloin homma hoitui kotona (ei tarvinnut/halunnut mun apua) ja pakkasäässä kiidätettiin lasti taksilla perille. Lääkäri neuvoi tänä aamuna, että tissien välissä näyte on hyvä kuljettaa, kun se on lähellä ruumiinlämpöä=)
että eiliset ovistunteet olivat varmaan jotain ruuansulatusvaivoja. Huvikseni hupeloin yhden aconin ja se oli niin selkee nega ku olla ja voi. En tiiä kyllä, viitsinkö tikuttaa enempää vai en. Tämä on siis vielä clomiton kierto ja toisaalta kiinnostaa, ovuloinko ilman niitä. Toisaalta tuntuu, että mitä väliä sillä on, ovuloinko vai en kun ei sitä tärppiä ole tähänkään mennessä tullut ovisplussista ja irrotuspiikeistä huolimatta. Taidan vaan odotella poliaikaa ja lomailla näistä hommista sen aikaa. Toiv. ei vaan mene aika kovin kauas, kun tuntuu tuo aika lipuvan käsistä..
Mutta nelisen viikkoa töitä ja sitten 6 kk vuorotteluvapaata, jeee!!
Kääryle: tervetuloa vilttiketjuun! Voin kertoa itsestäni vähän niin ei tarvitse vanhoja pinoja kaivella. Eli mulla on 2 poikaa, 08/01 ja 06/04, kolmoselle annettiin lupa tulla 11/04 sillä mulla on endometrioosi, jota poistettiin laparoskopiassa samassa kierrossa kun kakkonen sai alkunsa. Gynen mielestä juuri endon poisto oli se ratkaiseva tekijä tärpin suhteen sillä kakkosta yritettiin 22 pitkää kiertoa ja sinä aikana kyllä plussasin lukuisia kertoja mutta aina se vuoto vaan alkoi. Nyt olen taas laparoskopiajonossa, sillä endo-oireet ovat palanneet ja sitä taas poistetaan sitten kun jonain päivänä toimenpiteeseen pääsen. Tässä kolmosen yritysaikana plussia kyllä on tullut testiin, mutta ei vaan pysy matkassa kyytiläinen ja gynen mukaan mun kohdalla endo jotenkin häiritsee kiinnittymistä ja kunhan vaan endo saadaan taas poistettua voisi olla helpompaa raskautua...
Senniina: häämöttää vuorotteluvapaa jo aika lähellä :o)
Omanapa: pentele! en tajua mikä ihme on, mutta edelleen oviseritteen tapaista tulee runsain mitoin?! ja alavatsaa juilii samoin alaselkä on arkana..Kp22 (taas oli pakko tarkistaa kalenterista...) oiskos tämä jotain hormoneista johtuvaa? Eihän ovis voi sentään viikkokausia kestää? Kun tämä on alkanut jo kpmitälie ihan alussa kiertoa kuitenkin ( en silloin laskenut vielä päiviä...)
Nyt työnpariin - ensin kuppi kahvia koneeseen :o)
Aurinkoista perjantaita kaikille!
toivottelee Viltsu jo lomatunnelmissa
vaan toivottelen!
Viltsullahan kuulostaa erikoiselta! Yhtä ovista koko kierto=) Itellä myös tunkee limantyyppistä alaosastosta, mutta taitaa olla vanhaa simppaa.
Palaillaan ensi viikolla! Maanantainan soittelen labraan simppatestiohjeita=)
meitä lukee aika moni vaikka niin harva mitään kirjoittaa...tosin meillä taitaa olla " faneja" aihevapaalla:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/m.asp?m=7979903&t=7979716&p=&tmode…
Hyvää viikonloppua kaikille :o)
Kävin lukasemassa aihevapaalla " vilttitäkkiä!! ;)) koskevat kommentit.
Meillähän on tosiaan faneja;)
Hyvät lauantai-illanjatkot Vilttiksille,
Stiipiliina
Ihan ollaan jo loppusuoralla loman aloituksen suhteen - enää yksi herätys :o)
Senniina: hyvä, että selkiintyi tilanne siellä gynellä ja olette pääsemässä tutkimuksiin :o) Kyllä se vauva teille tulee db
Shannon: toivon niin kovin, että kaikki menee hyvin tällä kertaa. Ihanaa odotusaikaa teille :o)
Stiipiliina ja muutkin kiitos kannustuksesta tuon hääpaikan suhteen. Mulla alkaa kohta usko mennä. Viime kesänä jo kierrettiin näitä Turunseudun juhlapaikkoja ja nyt voikin karsia jo ne kertaalleen katsastetut paikat pois listasta... Huomenna käydään katsomassa yhtä juhlatilaa, joka on maaseudulla. Netissä olleiden kuvien perusteella vaikutti ihan kivalta paikalta, mutta todellisuus voi sitten olla nettiä karumpaa...Ainut mikä vie eteenpäin tässä juhlapaikan etsinnässä on se, että reilun vuoden päästä meistä tulee aviopari - vihdoin.
Omanapa: taisi se tosiaan olla ovis eilen... iltaa kohden selkäsärky oli sietämätön ja alavatsalla ties mitä hurjaa juilintaa, jomotusta ja vihlontaa, en pystynyt kunnolla edes istumaan ja se yksi oviksen osoittaja (=oviserite..) sen perusteella mulla taitaa olla päällä joku ihmeen supersuperhyperhyperovis... Tällaista ei ole pitkään aikaan ollutkaan...Nyt ei auta kuin toivoa, että meidän lukuisat rakkaudenosoituksemme tuottavat tulosta ja endo ei sotke kuvioita...
Mukavata torstaita kaikille :o)