Oletteko saaneet negaa selvien oireiden jälkeen?
Niin, eli itsellä on kiertopäivä 27/29. Kahtena iltana olen palellut ja hikoillut petissä vuoronperään. Lisäksi minulla on ollut kummallista pulssin nousua ja lievää lämpöä. Ja lisäksi olen pyörinyt yön unettomuudesta kärsien, joka on todella vierasta minulle, joka tavallisesti nukun kuin tukki. Tänään aamulla ei ruoka maistunut ja päivällä suussa maistuu rauta. Näin selviä oireita ei minulla ole aikaisemmin ollut. Raskaustesti tuntuu niin tylyltä tuomiolta, että haluan näin alkuun kysellä varovaisesti teidän kokemuksia, että voiko näin selvien merkkien jälkeenkin tulla nega? Siksi että osaa henkisesti varautua jo etukäteen testaukseen...
Kommentit (4)
Meikäläisellä taitaa olla niin hyvä mielikuvitus, että olen saanut selviä oireita nyt jokaisena kiertona, ja aina vaan nega. Nyt siis alkoi juuri yk 5.
Selvä nega tuli oireista huolimatta kp29. Muutama päivä myöhemmin kp 32 oli jo selvä plussa. Olisi kannattanut odottaa, niin olisi säästynyt negan tuomalta pahalta mieleltä.
Eliador 18+6
Mullakin on melko selviä oireita, tuota samaa unettomuutta, jota ei ikinä ennen ole ollut, paha olo koko ajan, outo tunne alamahalla... kp 39/30-35, negaa näyttää testi. Mulla on kyllä menkat epäsäännölliset, on monesti yli sen 35, mutta yleensä tuossa haarukassa. menkkoja kuitenkin odottelen, ja valeraskausoireiden häviämistä... :)
Niin varmaan 70% ollut oireita ja tullut nega :P
Jospa vaan stressaat asiaa liikaa?