Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~Vilttiketju vko31~

31.07.2006 |

Pikasesti tässä pinoa aloittelen. Tätsy on häipymässä ja mieli ihan ok. Muutto mielessä koko ajan ja se on ihan tervetullutta..

Viltsulle endosta. Sillä sitä diagnosointia aikasemmin kyselinkin, kun on alkanut epäily käymään endosta käymään mielessä. Otan asian puheeksi torstaina, kun on gyneaika. Mulle on tehty torvien aukiolotutkimus nukutuksessa tähystämällä ja sillon oli kaikki ok, tosin tehty v.99. Ultrissa ja sisätutkimuksissa myös kaikki ollut ok, mutta en ole osannut asiaa kysyä. Nytpä kysyn.

Viikonalkua kaikille!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alkaa kyllä käydä voimille heräilyt :o) tänä aamunakin nukuin niin pitkään kun vaan kehtasin, mutta nyt onkin suht virkeä olo.

Omanapa: päänsärky vaivannut jo monta päivää. Taitaa hartiat olla taas vähän liian jumissa. Kp18, laskin juuri pikaisesti.

Lyhyesti näemmä minäkin :o)

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!

Vierailija
2/28 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista on näemmä täällä. Ihan ensiksi Senniinalle onnittelut talotärpistä. Tosi mahtavalta paikalta kuulosti tuon sun kuvauksen perusteella!!! Tosi vähän on taas ehtinyt tänne koneelle. On ollu päivät jotenkin niin kiireisiä. Nyt on miehen loma sit loppunut. On kyl jotenkin tylsää, kun lapsilla on vielä 2 viikkoa lomaa ennen koulun alkua ja mulla kun ei oo autoa käytössä, niin en juuri mihinkään pääse heidän kanssa. Julkisilla ei oikei jaksa koko köörin kaa liikkua.

Mulla piinaviikko pahimmillaan. Kp 26/24-29. Huomenna tulee juuri 2 viikkoa oviksesta. Punaista ei oo vielä näkynyt yhtään ja oireita riittää suuntaan jos toiseenkin. Nyt kyllä taas nippailee mahaa sen verran, et taitaa kumminkin olla tätsy tulossa huomenna. Vaikka elättelen täällä toiveita, et se ei tuliskaan. Rinnat on kyllä ollu sivuilta ihan erityisen kipeet. En esim.pystynyt nukkumaan kyljellään ollenkaan kun sattu niin paljon. No tuun huomenna ilmoittelemaan miten kävi.

Mukavaa maanantain jatkoa kaikille!

Shannon piinaavissa tunnelmissa... Sitä tosin pettyy aina monta kertaa enemmän, kun on päässyt ensin kunnolla piinailemaan. Kahdessa edellisessä kierrossa mulla oli meinaan tuhrua jo kp 22 eli monta päivää ennen tädin varsinaista vierailua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista näyttää olevan...Shannonilla onkin jännät paikat, toivotaan parasta!!

Käytiin tänään vielä katsomassa taloa, kun mies ei perjantaina päässyt. Lauantaina allekirjoitamme vuokrasopimukset. Ihanaa päästä taloa ja pihaa laittamaan ja tulee tosiaan vähän mutakin ajateltavaa kuin nämä vauva-asiat.

Muuten ei ihmeitä. Täti taisi häipyä tältä kerralta ja torstaina on se gyne. Sitten toivottavasti edes toivon hiven takataskussa.

Vierailija
4/28 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään oli taas vaikeata herätä - uni olisi kummasti maittanut. Pitäisi varmaan kömpiä sänkyyn hivenen aiemmin ettei aamulla niin nukuttaisi..Kp yksi päivä enemmän kuin eilen. Odottelen tuttua selän jomotusta, vielä ei ole tuntunut mitään...

Shannonille tsemppiä piinailuun db toivottavasti tätiä ei näy.

Senniina: voimia muuttotouhuiluun :o) teillä kuulosti olevan oikea unelmakämppä tämä uusi koti.

Kohta puoliin varmaan vilkastuu vilttiksessä kun pinoilijat palautuvat lomilta, mulla se loma on vasta edessä päin - enää 3 piikkiä aamukammassa :o)

Vierailija
5/28 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt sitä endon mahdollisuutta ja täytyy sitä lääkärin kanssa torstaina jutella. Katselin noita endoyhdistyksen sivuja ja osa oireista mulla kyllä on. Nämä siellä oli lueteltuina:

* Runsaat ja/tai kivuliaat kuukautiset (dysmenorrhea)

* Kipu ja/tai tiputteluvuoto ennen kuukautisia

* Krooninen kipu lantion alueella

* Yhdyntäkipu (dyspareunia) tai kipu välittömästi yhdynnän jälkeen

* Tärinäkipu

* Välivuodot

* Selkäkipu

* Iskiaskipu

* Tihentynyt virtsaamistarve ja/tai kipua virtsatessa (dysuria)

* Krooninen väsymys

* Lapsettomuus

Näistä voisin sanoa, että löytyy kivuliaat kuukautiset (paskapuhetta, että synnytys poistaa kk-kivut!), kipu ennen kuukautisia (se menkkajuiliminen), yhdyntäkipua joskus on oviksen aikaan, samoin pissalla juostava oviksesta tätiin. Aivan älyttömän väsynyt olen usein, sitä on tutkittu mutta syytä ei löydy. Ja kai tuo lapsettomuus pitää myös laskea valitettavasti mukaan. Toisaalta mulla olevat oireet ovat ihan normaaleja pms-juttuja tämän ikäisellä, toisaalta haluan kyllä kaikki lapsettomuuden mahd. aiheuttavat asiat sulkea pois.

Edelleen totean, että torstai on toivoa täynnä. Tulen sitten kertoilemaan gynen kuulumiset.

Vierailija
6/28 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täällä edelleen piinailen. Nyt siis tasan 2 viikkoa oviksesta eikä merkkiäkään tädistä vielä. Rinnat tosi kipeet ja tällä hetkellä mahaa ei juili menkkamaisesti. Toivon niin kovasti et tää ois sitä, mut toisaalta pelkään niin kovasti et tätsy sieltä taas tulee myöhässä ja joudun pettymään. Ja sit jos oiskin tärpännyt, niin sit sitä rupee pelkäämään keskenmenoa. No ei voi muuta kun toivoa parasta ja pelätä pahinta. Tosi yksinkertaista...

Viltsu: Sulla onkin jo loma ihan ovella kolkuttamassa. Kerkeetkö muuten loman aikana täällä palstalla pyörimään vai ootko kokonaan nettipimennossa? Onko sulla koko elokuu lomaa?

Senniina:Toivottavasti asiat selkiytyvät sulle torstaisen gynekäynnin aikana!

Riasta ei oo kuulunut pitkään aikaan mitään. Varmaankin jossain kesälaitumilla...

Palaillaan..

Shannon kp 27/24-29

Vierailija
7/28 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännät paikat sulla Shannon.. db peukut edelleen pystyssä että pysyisi se täti poissa. Joka kuukausi meistä joku on päässyt plussanneisiin, jospa nyt ois sun vuoro :o)

Lomaan (jee) on enää kolme (pitkää) päivää. Ja olen aivan poikki. Kyllä tulee sopivasti loma eteen kun koko kesän olen huhkinut kuin hullu.

Me aiotaan lähteä reissuun heti tulevana viikonloppuna ja kotiin palaillaan puolessa välissä elokuuta. Joten jos vain suinkin pääsen vierailen täällä välillä, mutta sitten jos en missään nettiin pääse pujahtamaan tulen kyllä heti kotiin päästyä lukemaan kaikki kuulumiset. Ja koko lopun elokuun aion olla lomalla, palailen sitten syyskuun alussa töihin.

Riasta ei tosiaan ole kuulunut mitään, taisi hälläkin viimeksi olla piinapäivät menossa, jospa on jäänyt lomille hänkin.

Mulla särkee taas vaihteeks pää, oksettaa ja väsyttää... leppoisaa tiistain jatkoa kaikille :o)

Vierailija
8/28 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan pakko jonnekin kertoa: me mennään tänään käymään siellä hääjuhlapaikassa,. Toivottavasti se on sellainen kuin mitä ajattelinkin :o) hassua että tällaistakin voi ihminen jänskättää!

Vierailija
9/28 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö tohon esittelylistaan laittaa kk/vuosi merkintä siitä, koska yritys on aloitettu. Siellä on niitä " yritystä takana 8kk" , mutta kun se on kirjoitettu ties milloin, niin tieto on vanhaa.

Sit mietin myös sitä, että missä vaiheessa plussanneet otetaan esittelylistalta pois? Venyy aika pitkäksi tuo lista. Kurjaa ainakaan kovin pian ottaa pois,kun monet käyvät kuitenkin plussaamisen jälkeenkin kirjoittelemassa kuulumisia.

Ehdotuksia?

Taidan ruveta laittamaan esittelylistaa viikkopinoon mukaan, niin se ei aina huku tuonne monien sivujen päähän. En muista sitä aina nostella.

Vierailija
10/28 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin itse juuri tänään ihan samaa kun katselin omia tietojani... että yritysaika voisi olla järkevämpi ilmaista kk/vuosi. Mietin josko voisi olla täällä kuumeilupuolella voisi esittelypinossa olla se plussanneet lista, mutta heistä ei olisi esittelyä... Jokohan odotuspuolella on plussanneet vilttiketjulaiset pino, onhan noita jo kertynyt pinoksi asti :o)

Vierailija
11/28 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan rättipoikki.Huomenna olis yksi kulttuuritapahtuma, jota olen jo useamman kuukauden valmistellut ja tänään oli viimeiset hienosäädöt ennen huomista. Kun huominen on ohi, niin saa taas vähän huokaista tosiaan töissäkin, ei ole mitään projekteja enää tälle kesälle. Niinkus jo viime viikon ketjun viimeisenä viestejä laittelin..niin löysihän se täti sit JO lauantaina meillekin eli kierroksi jäi vaivaiset 21 päivää. Vähänkö taas otti pannuun. Kauhea väsymys on kyllä tällä tätivierailulla vaivannut, eilenkin piti ottaa päikkärit töiden jälkeen, että jaksoi perheen kanssa seurustella.

Täti siis alkaa vissiin pakkailla kamojaan kohta ja taas siitä sitten voi sitä ovista ruveta oottamaan. Yhtä odottamistahan tämä näkyy olevan kuukaudesta toiseen. Millon ootat ovista, millon taas tätiä (ja toivot ettei se tulis) mutta sitä vauvaa ei näköjään saa odottaa :((

Shannonilla on näköjään onneksi jännäämistä, ollaan kädet kyynärpäitä myöten ristissä, että saatais joku plussa taas tänne Vilttiksiin nyt kesälläkin! Peukutuksia !!

Viltsu siis lomalle kohta kirmaa, voi onnenpekkaa. Mulla ois vielä ens viikko ja sit on yhden viikon pätkä lomaa. Tuossa alkukesästä pidinkin jo vähän lomaa. Otan nyt lomaviikon pojan koulun alkuun, että on koululaisenkin mukavampi tulla ekalla viikolla kotiin, kun on joku odottamassa. Ja onhan sitä tietty kirjojen päällystämistä taas ekalla viikolla ja arvatkaapa kuka ne päällystää!! Äiti tietysti...

Senniinalle muutto tsemppiä ja kaikille tietysti tasapuolisesti ++++tuulia!

Hyvä idea olis tosiaan päivittää sitä esittelylistaa. Mun kohdalle vois laittaa et yritys on alkanut 01/05. Ou nou, onko siitä jo noin kauan...

Aurinkoista tiistaita!

Stiipiliina kp 4

Vierailija
12/28 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja haalea plussahan sieltä tuli. Haaleempi kuin kontrolliviiva, mut ihan selkee viiva kumminkin. Oli pakko testata, kun olo oli niin kummallinen. Rintoja on pakottanut tosi paljon tuolta sivuilta ja on ollu semmoinen lievä kuvotusolo. Saa nähdä päättyykö tää raskaus hyvin. Yritän olla luottavaisin mielin. La ois 12.4.07. Nyt on pakko mennä laittamaan lapsille aamupalaa. Palaan myöhemmin.

Shannon ihmeissään

Vierailija
13/28 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi miten ihanaa :o) onnea plussasta, toivottavasti kaikki menee tällä kerralla hyvin ja pieni pysyy matkassa koko pitkän odotuksen :o)

Vierailija
14/28 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitin äsken pitkän viestin ja varmasti oli otsikkokenttä, silti tuli harmaa sivu, jossa luki että kirjoita jotain otsikko kenttään ja sitten mut heitettiin pihalle :o/

No uudestaan:

Omanapa: kp päivän enempi kuin eilen/28. Väsyttää, alaselkäsärky ei ole vielä alkanut, rintoja aristaa nänneistä, väsyttää, päätä särkee aivan jumalattomasti, oksettaa ja väsyttää. LOmaan enää 2!!!!! herätystä - oi ihanuutta :o)

Hääjuhlapaikkaa käytiin katsomassa, kivalta näytti. Tosin heillä on a-oikeudet eikä omia viinoja saa viedä ja heidän juomissaan oli kyllä ihan kivasti hintaa. Nyt etsitään edelleen paikkaa kun sulho haluaa juottaa vieraita ja hakea viinakset virosta.... Turunseudulta on kohta kaikki paikat koluttu eikä mikään ole oikein kolahtanut...KOhta vaihdetaan naimapaikkakuntaa eli sulhasen kotitienoille pirkanmaalle jos ei täältä suunnalta ala löytyä sopivaa....

Nyt työn pariin :o)

Shannonille vielä onnitteluhalaus :o) ja mukavaa päivää kaikille!

Vierailija
15/28 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shannonille. Ihania uutisia!

Viltsulle tsemppiä hääpaikan etsintään! Jospa se tätikin osais kaahata teidän ohi tällä kertaa! Eikös sulla ala kohta olemaan myöhässä jo..

Itsellä ei erityistä. Nyt on niin paljon touhua tuon tulevan muuton kanssa, että vauva-asia meinaa jopa välillä unohtua. Outoa..Menen nyt kuitenkin sinne gynelle ja katellaan, millä mielellä sieltä sitten tulen. Raportoin sitten huomenna siitä. Vattupuskassa olen viihtynyt ja kyllä niitä riittääkin!

Nyt työn touhuun, vaikka ei kyllä yhtään hotsita.

Vierailija
16/28 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ihan selvät ovisoireet (kivut ja muut mielenkiintoiset ovulaatiota osoittavat asiat ihan selviä...)- taas... taitaa olla jo kolmas kerta tässä kierrossa. Laskin kp:t vaikka ajattelin olla laskematta, tänään olis kp20... noh pitää taas illalla houkutella heppu vilttien väliin ;o)

Taas löytyi yksi kiva paikka... tän on pakko olla se oikea ainakin kuvat netistä sai innostumaan. Iso hirsihuvila, lammenrannalla, metsää ympärillä :o) pakko päästä sitä katsomaan heti huomenna. Tänään on ne 5 vuotisbileet puutarhassa.

Vierailija
17/28 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp on varmaan jotain 7 tai 8 ja kauheet limat iski äsken vessassa käydessä ja vasenta puolta kipristää ihan älyttömästi. Tulee kyllä lyhyt kierto, jos ovis tosiaan nyt jo pukkaa päälle. Yleensä kp14 tienoossa. Lyhyt väliaikatiedotus=)

Vierailija
18/28 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan se PLUSSA tännekin ketjuun vielä tälle kesälle!Mahtavaa!!Vauvaliimaa litratokulla Shannonille!

Senniina: Mulla oli just toi viime kierto kans samanmoinen, et ovisoireet(juilinta) alkoi jo kp6 ja limat tosiaan valahti jo kp 7 ja 8. Se kierto olikin sit tosiaan superlyhyt eli vaan sen 21 päivää. Ihmetytti meikäläistäkin, kun yleensä on vähintään ollut se 24 päivää kierron pituus.

Mietin et alkaako tässä vanhemmiten mullakin noi kierrot lyhentyä...

Viltsu: Toivottavasti löydätte mieluisan hääpaikan, onnea etsintää!

Stiipiliina

Vierailija
19/28 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä vieläkin ihan pää pyörällä, et voiko tämä olla tottakaan ja tosiaan koko ajan jäytää mielessä pelko siitä, et alkaako taas vuoto tässäkin raskaudessa. Pitää vaan yrittää nyt ajatella optimistisesti. Kiitos teille kaikille rakkaille kanssasisarille yhdessä kulkemastamme matkasta. Tuntuu, et ei tältä palstalta pois osaa lähteäkään. Varsinkin kun jo kerran palasin tänne uudestaan km:n jälkeen. Toivon teille kaikille sydämeni pohjasta pikaista tärppiä!!!! Käyn kyllä kertomassa kuulumisia. En osaa tosiaan varmaan olla kokonaan poissa.

Viltsu:toivottavasti löydätte juuri teille täydellisen hääpaikan. Harmi et se ensimmäinen ei ollu sopiva.

Senniina:paljon tsemppiä huomiseen gynekäyntiin!!

Shannon

Vierailija
20/28 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omanapanen aloitus..Gynellä siis kävin aamulla. Ensinnäkin endoa ei pitäisi olla. Hän sanoi, että erittäin harvoin se alkaa enää tässä iässä. Olen siis kohta 38. Kun -99 laparoskopiassa ei endoa näkynyt, niin tuskin sitten nytkään on siitä kyse. Sisätutkimuksessa ei erityistä.

Lääkitys mulla toimii, mutta jostakin syystä oikeanlaiset solut eivät vaan ole kohdanneet. Olisin voinut vaihtaa pistettäviin lääkkeisiin, mutta en nyt niitä ottanut, vaan aloitan vielä kerran clomit. Näin sen vuoksi, että sain lähetteen julkiselle ja aikaa odotellessa musta on ihan sama, mitä lääkettä otan vai otanko mitään. Simppatesti tehdään heti ja mulle verikokeita sitten sairaalassa.

Mieli on ihan hyvä ja muutto enemmän mielessä kuin vauva. Saa nähdä, minkälaiset jonot täällä julkiselle on ja saadaanko aikaa vielä tänä syksynä. Ihan hyvä kuitenkin, että voin vähäksi aikaa jättää vauva-asian vähän taka-alalle, kun ei meinaa pää kestää sitä alituista pettymistä. Vuorotteluvapaan sijainenkin löytyi, joten eiköhän tästä pikkuhiljaa palikat naksatele kohdalleen. Ja jos vauvaa ei meille tule, niin sen kanssa on vaan elettävä ja nautittava siitä, että se yksi taivaanlahja mulle kuitenkin on suotu.

Shannonille vielä halaukset ja onnittelut! Ihanaa, että plussia tulee vilttiketjuunkin! Tule ihmeessä kertomaan kuulumisia raskauden etenemisestä!