Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menisitkö kylään perheeseen jossa ollut lähiaikoina oksennustautia?

Vierailija
16.05.2014 |

Ensimmäinen sairastui pari viikkoa sitten ja osa reilut viikko sitten. Menisitkö kyläilemään tällaiseen perheeseen huomenna?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska paranivat? eilenkö?

Vierailija
2/19 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, jos oli noro-viruksen aiheuttama tauti. Sehän tarttuu pinnoilta parin viikon ajan. Ja tuskin tuo perhe tietää mikä tuon taudin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikonloppuna oli kaikki terveitä

Vierailija
4/19 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on sitä mieltä, että ei saa olla liian neuroottinen mutta nyt mietin että uskallanko mennä vai en...

Vierailija
5/19 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahatauti voi olla kyllä pitkään tarttuva pinnoiltakin.. Mä en varmaan menis mutta oonkin kuulemma kauhee nipo asian suhteen 

Vierailija
6/19 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne ova olleet viime viikonloppuna terveitä niin menisin huomenna

Vierailija
7/19 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene. Puhun kokemuksen syvällä rintaäänellä. Muutaman kerran olen vähätellyt riskiä sairastua, ja niin vaan ollaan kyläilyn jälkeen oksennettu....

Vierailija
8/19 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Kerran teimme tuon virheen ja otimme opiksemme.

Vierailija
9/19 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole pakko, ja tuskin on, niin en menisi ja lapsiakaan päästäisi. Mies menköön keskenään jos asia on niin tärkeä tai tavatkaa jossakin muualla.

Vierailija
10/19 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi pariin viikkoon. Kerran ollut noro ja traumat jäi. Kierrän kilometrillä kaikki ketkä edes puhuvat oksennustaudista.

Vierailija
11/19 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Meiltä tarttui kaveriperheeseen hirveä noro tms kun heidän lapsi oli meillä pari tuntia. Oltiin oltu yli viikko terveinä.

Vierailija
12/19 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin paikassa jossa oli ollut noro virus 2 pvää aiemmin ja en sairastunut. Olen käsienpesun suhteen hyvin tarkka.

Vierailija
13/19 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin jost tosiaan tauti talttunut jo viime viikonloppuna. Onhan lapset jo olleet (jos käyvät) päiväkodissakin tms. Lasten kanssa on mahdotonta välttyä taudeilta, niitä pöpöjä kun voi saada mistä vaan. Tulee vaan hysteeriseksi asian suhteen, jos liikaa miettii. Ei tietenkään tieten tahtoen kannata tauteja lähteä hakemaan...ja käsien pesu kunniaan!! :) 

Vierailija
14/19 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rota-virus tarttui jo ennen kuin vierailemassamme perheessä oli oireitakaan. Tämän seurauksena lapsemme joutui sairaalaan.

En menisi kyläilemään, vaikka perhe olisi ollut viikon terveenä. Olen aina kammonnut vatsatauteja ja tuo rota vielä lisäsi pelkoa.

Vierailija
15/19 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin kylään.

Vierailija
16/19 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu perheestä. Toisissa taudit jyllää aina. Tietysti jotkut on herkempiä sairastumaan mutta toisilla on kyllä kyse taitamattomuudesta hygieniassa.

Vierailija
17/19 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni oli ollut oksutauti, noro tai rota. Menin kylään 2vkoa sairastumisesta ja sain kaamean yrjötaudin:/

Vierailija
18/19 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi jos sen voisi siirtää esim seuraavaan viikonloppuun.

Vierailija
19/19 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidamme siirtää tapaamista sillä mies on lähdössä reissuun ja olen ensi viikon yksin lasten kanssa...