Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän taloudessanne jokaisella oma tietokone?

Vierailija
16.05.2014 |

Tämmöinen vain rupesi kiinnostamaan.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheeseen kuuluu 2 aikuista ja 2 nuorta. Meillä on jokaisella omat kannettavat läppärit, 1 pöytäkone ja itselläni lisäksi vielä pieni, laukkuun sopiva miniläppäri. Kuulostaa paljolta, mutta kaikki on kovassa käytössä, myös töitä ja koulujuttuja.

Vierailija
2/28 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä eli minulla ja miehelläni on molemmilla omat pöytäkoneet, miehellä lisäksi läppäri ja miniläppäri. Tuli tämä kysymys mieleen, kun monesti olen törmännyt siihen asenteeseen ettei ole muka normaalia että myös naisella olisi oma kone. Muistan myös raivoisat riitelyt lapsuudesta, kun meillä oli koko perheellä (6 henkeä) vain yksi kone käytössä. Minusta on hyvä asia että perheessä kaikilla olisi oma kone, myös lapsilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 oli ap. Anteeksi, unohdan aina mainita sen!

Vierailija
4/28 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ja meitä on 22.

Vierailija
5/28 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vanha läppäri, jota mies käyttää useammin kuin minä, ja uudempi läppäri jota käyttää vähän myös lapset (5v), esikoisella oli myös oma läppäri kun asui kotona, muistaakseni yläasteella ostettiin, nykyään voi olla että pitää nuorimmaisille ostaa jo aikaisemmin.

Vierailija
6/28 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 masiinaa aktiivikäytössä ja jokunen satunnaisessa. Yksin. Eihän tuohon nyt tarvita kuin kotona pöytäkone, työ- ja privaattiläppäri, oma tabu plus pari harrastehärveliä.

Vierailija
7/28 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kaksi läppäriä ja tabletti, miehella pöytäkone ja läppäri. 2v. Lapsenlapsella oma läppäri.

Vierailija
8/28 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Meitä viisi, talossa kolme konetta. Sekä mies että minä tehdään paljon etätöitä. Miehellä pöytäkone, mulla läppäri, lapsilla yhteinen pöytäkone. Riitaa tulee välillä, mutta ei mitään sietämätöntä, hyvin on pärjätty. 

Vierailija
9/28 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaikilla 2 aik ja 5 lasta omat. Lisäksi vielä kolme tablettia.

Vierailija
10/28 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On omat

Vierailija
11/28 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, lapsilla lisäksi toisella iso ja mini. Toisella mini ja tabletti. 3-vuotiaalla on pelkkä tabletti. Itse en aina edes konetta avaa, vaan olen tällä Lumialla täälläkin.

Vierailija
12/28 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei ole "omaa". Mulla on tämä läppäri, pojat kyllä nuoria parikymppisiä aikuisia, mutta nyt töiden takia kotona. Heillä on 15-vuotiaasta ollut omat pöytäkoneet ja nuorin osti itselleen vielä lisäksi läppärin. Miehellä on joskus työkone mukana. Mulla on vielä lisäksi 7 tuuman tabletti, jota käytän lähinnä vain reissussa. Sen olen saanut, en ostanut. Sitten on yksi vanha läppäri, jota ei enää käytetä ja yhteinen pöytäkone, jota käytännössä mies käyttää. 

Vierailija
13/28 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on perheessä 3 - talossa on yksi läppäri.

Vierailija
14/28 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on äiti ja 18v tytär. Molemmilla on läppärit, padit ja älypuhelimet.

Vierailija
15/28 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kannettavat molemmilla mutta meitä asuukin täällä vain minä ja teini. Useammalle lapselle en varmaan ostais omaa konetta vaan saisivat oppia jakamaan. 

Vierailija
16/28 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole yhtäkään tietokonetta tai läppäriä. Kämpässä ei ole nettiä eikä kenenkään kännykässä. Minä + 4 lasta.

Sen sijaan minulla on tämä salainen mini-ipad jolla selaan AV:ta peiton alla ;)

Vierailija
17/28 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla pöytäkoneet, pojalla myös läppäri, miehellä läppäri, kolme tablettia talossa ja mulla ei mitään

Vierailija
18/28 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä :D

Ensin ollaan ihan vakavissaan että meidän lapset käyttää konetta max 10min päivä ja nyt kerrotaan että on näin monta konetta? Eli siis koneet on n. 99% ajasta käyttämättömänä. Vai eikö nämä täydelliaet vanhemmat ole ehtineet löytää tänne?

Vierailija
19/28 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yksi läppäri. 2 aikuista ja 2 pientä lasta. Ei tosiaan tarvita enempää.

Vierailija
20/28 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 henkeä, 3 konetta. 2 pöytäkonetta ja lapsella läppäri.

Mua naurattaa jos joku ihmettelee että ei ole normaalia jos naisella on oma kone. Mä en tasan ole ilman omaa konetta, ja minähän ne kaikki koneet jopa meillä aina huollan ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi