Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoislääkärille lähete?

Vierailija
16.05.2014 |

Haluaisin gastroenterologin vastaanotolle, koska olen kyllästynyt ramppaamaan lääkärissä ja selittämään pitkään jatkuneita vatsaoireita yleislääkäreille, sillä toistaiseksi siitä ei ole ollut juuri apua. Tahtoisin tavata erikoislääkärin, jolle voisin selittää tilanteeni ja kaikki oireeni. Osa oireista on sellaisia, että lääkärit eivät ole osanneet oikein sanoa mistä johtuu ja uskon gastroenterologiaan perehtyneen olevan näistä asioista paremmin perillä. Saanko lähetteen erikoislääkärille, kun menen lääkäriin ja pyydän? Vai menenkö suoraan yksityiselle?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mee yksityiselle,samat lääkärit ne sairaalassa on

Vierailija
2/2 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa sanon, mene suoraan yksityiselle. Soita lääkärikeskukseen ja kysy, olisiko joku ko erikoisalan lääkäri töissä myös julkisella puolella, hän tietää sitten sen puolen kuviot. Itse olen käyttänyt ortopedian puolella menestyksellä tätä "taktiikkaa" eli kun vanha polvivaiva vihoittelee, menen Terveystalolle tietylle ortopedille, joka on kirjoittanut tarvittaessa magneettikuvauslähetteen julkiselle puolelle ja sama lääkäri on sitten leikannut minut julkisella puolella. Jos on tullut jotain soittamalla hoidettavaa kuten reseptin uusintaa tms, olen soittanut yksityispuolelle ja jättänyt ko. ortopedille soittopyynnön, hyvin on homma toiminut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi