Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva kun TIETOISESTI LAPSETTOMAT tietävät niin paljon enemmän

Vierailija
31.07.2006 |

siitä kuinka lapsia kasvatetaan...

Sokerina pohjalla näillä henkilöillä on tietenkin lasten omien vanhempien päätösten yms. kumoaminen ja arvostelu lasten itsensä kuullen ja nähden, olipa kyse sitten vaatteiden tai lelujen laittamisesta paikoilleen tai ihan mistä tahansa -" Eihän niiden nyt tarvitse, kyllä minä teen" jne. Ja arvostelua mm. ruokapöydässä: " -Ei lasta saa pakottaa, oletko koskaan kysynyt haluaako hän itse syödä juuri tuota ruokaa..." Ja sitten imelän vetoava katse rettelöiviin lapsiin.

Hassua kuinka ihmiset jotka näkevät vain pienen pintaraapaisun perheen arjesta lomaolosuhteissa, tietävät NIIIIIIN paljon...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei lapseton tiedä lapsista?

Se on sun oma häpeä jos et ole tiennyt lapsista ennenkö niitä olet saanut!

Kyllä lapset on ollu mulle tuttu asia ennenkö itse synnytin omani. Lapsen saaminen ei muuttanut elämäämme. Kahden sijaan meitä oli kolme ja sitten neljä.

Jos joku jakaa kasvatusohjeita niin voit joko ottaa vinkin, hylätä sen tai muokata sitä. Mua ei ainakaan kiinnosta kuka antaa vinkkejä, lapseton tai mummo.. Jos taas meidän kodin sääntöjä joku (varsinkin lasteni kuullen) arvostelee niin teen selväksi että näin tehdään meillä, tee sinä kotonasi omille lapsillesi omilla säännöillä.

Ruokaa meillä ei pakoteta syömään, maistaa kehotetaan lusikallinen. Välipalaa ei saa tai mitään muuta jos ei ruoka kelpaa. Meillä syödään 5 kertaa päivässä niin ruokaa niin ei kuole nälkään.. Lapsi päättää määrän. Toi pakottaminen ja tuputtaminen on semmonen asia jota en kestä. Itse muistan miten kamala oli istua pöydässä kun ei ollut nälkä, vanhemmat ei päästä pöydästä ja ruoka on kylmentyny. Itse en KOSKAAN laita lastani syömään niin, mutta muutakaan ei saa ennenkö muutkin syö uudestaan.

Älä ole niin tiukkapipo siitä kuka saa antaa vinkkejä, koska syödessä nälkä kasvaa, pian vinkkejä ei saa sulle antaa ne joilla lapset on omiasi pienempiä.. ;)

Vierailija
2/3 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypilliseen AV-tyyliin olisi tietenkin heti alkuperäisessä viestissä pitänyt ruotia juuria ja ytimiä myöten ettei joku kekseliäs saa aihetta leimata ties miksikä tiukkapipoksi...

Haloo...???

Okei, meille rutinoitunut ja lapsillekin opetettu tapa siivota omat vaattet ja lelut on ihan typerä, lupaan muuttaa tapojamme! Ja vielä typerämpää lienee vaatia lapsia syömään ruokansa sen jälkeen kun väkisin on otettava lisää (sallitaan vaan pieni annos juuri tästä syystä) ja sitten aletaankin nirsoilla.

Esimerkkejä riittäisi loputtomiin, mutta kiitos nro 2, varmasti olemme toimineet TODELLA typerästi ja nämä -öh- viisaat neuvojat järkevästi.

*ryhtyy kerämään lastensa leluja ja heittää ruokaa roskikseen*

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TODELLA hyviä neuvoja ja paljon apua tietoisesti lapsettomalta. Kiitos hänelle niistä :).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme