Sikiön ekat liikkeet
Voiko sikiön ekat liikkeet tuntua pieneltä "napsahdukselta" alavatsalla? Olen kuullut kuvailuja perhosen siivistä ja ilma kuplista. Odotan ensimmäistä ja äsken tunsin pienen napsahduksen, rv 17+2 menossa.
Kommentit (4)
Mulla tuntui aluksi juuri tuollaisia "napsahduksia/tökkäyksiä". En ollut varma, ovatko ne liikkeitä mutta kyllähän ne olivat. Ne ovat nyt muuttuneet selkeämmiksi rv 22.
Kiitos vastauksista! Kyllä se sitten taisi liike olla täällä. Ihana olo ja hyvä mieli tuli :) Liikahtaisipa pian uudelleen...
-Ap-
Mulla tuntu eka liike selkeenä muljahduksena. Joskus rv 11 eli ihan tosi aikasin..taisin olla hassussa asennossa. Sit alko joskus viikolla 15 sellaset söpöt tökkimiset ja hipomiset. Onnistu muksauttamaan pari kertaa joskus viikol 14-15 niin et mieski vahingossa tuns sen. <3
Ne ilmakuplatkin oli ainakin itsellä niin hentoja, kuin pieniä ilmavaivoja, ei niihin aina edes kiinnittänyt huomiota. Ekan potkun tunsin 17+0, juurikin sellainen napakka napautus alavatsalla, kuin joku olisi tökännyt sormella sisäpuolelta :)