Sitomisleikkejä, kolmen kimppaa ja orgasmikontrollia
Siinäpä ne otsikossa tuli fantasiat lueteltua. Olen ollut vuosikausia naimisissa vaimoni kanssa ja hän on ollut melko vastahakoinen kaikenlaisia seksileikkejä kohtaan. Itseäni on viehättänyt aina sitomisleikit ja kimppa, haluaisin sänkyyn kahden naisen kanssa mutta vaimoni ei ole ollut näistä mitenkään innostunut. Olen ollut myös erittäin kiinnostunut orgasmikontrollista jossa munat lukitaan siveysvyöllä ja avain on vaimon hallussa, tämäkin on ollut pitkään vain fantasiaa.
Vuosikausia meni kun näistä vaimolle jankutin, kunnes viimein viime kesänä vaimo selkeästi alkoi lämpiämään ajatukselle. Ostettiin bondage-kit johon kuuluu käsi- ja jalkakahleet, silmälaput ja suupallo. Ei voi sanoa että nämä vieläkään ovat liiasta käytöstä kuluneet, pari kertaa vasta kokeiltu ja hyvin lyhyen aikaa. Syksyllä ostettiin myös metallinen penislukko joka olikin melkein koko locktoberin käytössä, käyttö on jatkunut säännöllisesti ja lukko avattu vain vaimon aloitteesta. Itse jos olen avaamista ehdottanut niin lukitusta on jatkettu muutamalla päivällä.
Nyt ihan viime aikoina vaimo on kiinnostunut myös kolmen kimpasta siinä määrin, että noin kuukausi sitten tehtiin pariprofiili eräälle sivustolle jossa voi keskustella järkevästi muiden asiasta kiinnostuneiden kanssa. Pienenä pettymyksenä kimppaan haluavien naisten määrä on ollut erittäin vähäistä, miehiä sen sijaan on tarjolla yllin kyllin jopa siinä määrin että tämä homma on kääntymässä kimpan osalta siihen suuntaan että kolmantena osapuolena onkin mies. Vaimoni on asiasta todella innoissaan ja on järkkäämässä jo ekaa tapaamista huomiselle. Puhelinkeskustelun perusteella vaikutti olevan mukava kaveri kyseessä joka vaikutti olevan kiinnostunut jokaisen osapuolen toiveista.
Aloitimme joululoman perjantaina eilen vaimo kertoi unohtaneensa siveysvyöni avaimen työpaikalleen. Ei kuitenkaan aio olla ilman joten ensimmäinen kimppa on tosiaan tapahtumassa huomenna illalla ja näyttää siltä että osaltani orgasmikontrolli liittyy vahvasti tähän kimppailuun. Tämän kimppaan tulevan miehen profiilista löytyi kiinnostus bondageen ja BI-maininta, omalta osaltani kuvailisin itsenäni bi-uteliaaksi ilman kokemuksia. Saa nähdä, ehkä sitomisleikit jätetään kuitenkin myöhempään kertaan jos tämä kimppailu on saamassa jatkumoa. Leikitään sitomisjuttuja sitten kun tunnetaan paremmin. Speksit tällä kaverilla ainakin on kunnossa. Toivotaan parasta! :)
Kommentit (23)
Nyt se mies soittaa, pyysi vaimon puhelimeen. Käski vaimon toiseen huoneeseen puhumaan ja ovi meni kiinni perässä. Ei kuule mistä siellä keskustellaan, välillä kuuluu naurua.. En saa mennä samaan huoneeseen kuuntelemaan.
-Ap
Nam!
Sulle on tulossa mehukas joulupaketti, mikä on ilo avata.
Tuo puhelu kesti yli tunnin, vaimo oli kovin vaitonainen sen sisällöstä. Vihjaisi vain että pääsen toteuttamaan fantasioitani, tosin en itse päätä mitä tulee tapahtumaan vaan siitä päättää Alfa. Kyllä, jatkossa rooleissa on Alfa, Hottis ja minulle jää aisurin rooli mutta minullakin on kuulemma olennainen rooli vaikka ainakin osan ajasta olen kahlittuna ja silmät peitettynä. Tämän kuultuani siveysvyössäni tuli erittäin ahdasta.. :))
Huhhuh, huomista odotellessa. En tiedä tuleeko uni ensi yönä.
Ap
Tuohan kuulostaa siltä fantasialta, jonka kirjoitin tänne syksyllä.
Joku r*nkkasikin sille.
Kuulostaa jännältä.
Päivittele sit tännekin miten käy.
Yö meni yllättävän hyvin, nukuin kuin tukki. Nyt on aamupala syöty ja ollaan lähdössä ostamaan vaimolle uusia pieniä hepeneitä iltaa varten.
Ap
Shoppailut on saatu tehtyä. En yhtään tiedä mitä vaimo osti sillä en saanut mennä katsomaan, minut soitettiin paikalle vasta kassalle maksua suorittamaan. Enkä saa nähdä kotonakaan ennen kuin Alfa antaa siihen luvan, näin on ohjeistettu. Vieras saapuu parin tunnin päästä, kotona alkaa kaikki olla valmista. Ai että kun odottavan aika on pitkä, kuin joulua lapsena odottaessa.
Ap
Itse olen ollut nyt 3kk siveysvyössä. Oma fantasiani on että vierasmies päästäisit mällit vaimon pilluun. Josta minä nuolisin ne pois kun samalla vieras mies panisi minua peppuun ja laukeasi sinne. Itse olisin koko ajan siveysvyö paikoillaan. Mutta tämä onkin vain fantasiani josta en ole kertonu. Siveysvyöhön jouduin pitkän johdattelun kautta🤗
Tarvitaan kaksi miestä jos pitää laueta kahdesti.
Täällä ollaan hengessä mukan. Mietin kuinka teidän ilta meni. Minkälaisia fantasioita naisellasi oli ja pääsitkö toteutamaan omat fantasiasi?
Itseäni kiinnostaa kans kovasti kuulla miten meni. Jospa sitä itsekkin joskus tohtis vaimolle saman fantasian kertoa.🤨
Pettymyksen pettymys. Ei mennyt ilta niin kuin Strömsössä. Juuri H-hetkellä Alfa laittoi viestiä että tuntee flunssan oireita ja joutuu perumaan vierailun. Oltiin odotettu iltaa erittäin paljon ja sanomattakin on selvää että ilta sujui sen jälkeen melko vaitonaisissa merkeissä. Juteltiin kuitenkin vaimon kanssa asiasta ja ei luovuteta. Tosin nyt puskee joulu päälle ja seuraava otollinen hetki on vuoden vaihteessa. Keskusteluja jatketaan myös muiden ehdokkaiden kanssa jos aikataulut ja mielihalut kohtaisivat. Postaan myös tänne mikäli saadaan asioita edistettyä.
Sitä se on kun suunnittelee asioita liikaa ja laittaa kaiken valmiiksi, sitten vetäistään matto jalkojen alta. Fiilis allapäin vieläkin.. :(
Ap
Olen tapaillut pariskuntia alfan roolissa ja eräs pariskunta oli melko samankaltainen kuin Ap. Kävin heidän luonaan pari kertaa ja he tykkäsivät pelata pelejä. Ekalla kerralla pelattiin korttia ja kierroksen voittaja sai aina valita seksivälineen laatikosta mitä halusi käyttää. Aisuri ei pärjännyt (ylläri) kovin hyvin eikä voittanut kierrostakaan. Hottis voitti kahdesti, valitsi käsiraudat ja suupallon. Minä voitin kerran ja valitsin silmälaput. Pelin päätyttyä aisuri komennettiin makuuhuoneessa olenaan nojatuoliin istumaan jonka käsinojiin kiinnitettiin käsiraudoilla kiinni ja pallo suuhun. Hottis lähti vaihtamaan seksikkäämpää vaatetta ylle ja minä viimeistelin aisurin laittamalla hänelle silmälaput. Näin hän kuuli kaiken mitä tapahtui mutta ei nähnyt eikä voinut puuttua peliin mitenkään.
Toisella kerralla hän oli sidottuna sänkyyn selälleen siten että pää oli jalkopäädyssä. Hottis kiipesi 69 asentoon ja minä otin takaa päin aisurin ollessa oikein näköalapaikalla. Kyseinen aisuri tykkäsi kovasti nuolla ja imeä, tykkäsin tästä itsekin.
Harmi että omat työt veivät kauas toiselle paikkakunnalle ja jouduin heidät hyvästelemään..
Tänään on tullut oltua puhelimen ääressä lähes aamusta alkaen. Ollaan viestitelty kaikkiaan neljän Alfa-ehdokkaan kanssa joista yksi on tämä jonka kanssa treffit kerran jo peruuntuivat. Hän vaikuttaa edelleen olevan innostunut joten jatketaan jutustelua. Kaksi näistä on bi-suuntautuneita ja kaksi puhdasta heteroa. Itse kun olen bi-utelias niin tässä olisi tilaisuus kokeilla jotain uutta. Lisäksi nämä kaksi heteroa vaikuttavat olevan vain kiinnostuneita vaimosta, eivät halua minua edes samaan huoneeseen kun touhuavat sängyssä vaimon kanssa. Vaimo pitää näitä kaikkia mielenkiintoisina. Eli haluanko olla kuuntelemassa viereisessä huoneessa vai päästä osallistumaan.. Itselleni se on sanomattakin selvää mutta lukittuna kun olen niin päätösvalta on vaimolla.
Edellisen viestin esimerkit olivat mielenkiintoisia, jälkimmäinen leikki on vielä liian hurja kun ajattelin ekan bi-kokemuksen ottaa hieman rauhallisemmin. En niinkään välitä eritteistä ja kalunkin tulisi olla saunapuhdas ennen maistamista.
Mutta, keskustelu jatkuu ja toivottavasti viikon päästä päästään tositoimiin. Vinkkejä saa laittaa jos jollain on mukavia kokemuksia jaettavaksi. :)
Ap
Tapaninpäivän viettoon kuuluu oleellisesti aisurin vaimon ajelu. Aisuri odottaa tämän ajan kiltisti oven ulkopuolella ja tulee makuuhuoneeseen vasta kun pyydetään, tuo mukanaan kylmät huurteiset ja sitten pääsee putsaamaan sekä alfan että hottiksen. Me ei harrasteta sitomisleikkejä mutta siveysvyö on täälläkin aisurilla ettei yksin pääse tekemään mitään luvatonta.
Mm, kivalta kuulostaa. Kerro sitten, mitä tapahtui!