Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toipua työpaikkakiusaamisesta?

Vierailija
20.12.2020 |

Tällä hetkellä tuntuu, että en tule enää koskaan luottamaan ihmisiin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvamalla aikuiseksi

Vierailija
2/10 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löytyy runsaasti tietoa miten sitä itsetuntoaan voi kehittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapia, se on ainoa ulospääsy. Hae apua mahdollisimman pian, ennen kuin sinulle puhkeaa joku mielen sairaus tai persoonallisuushäiriö. Minulle kävi nuo molemmat kun vitkuttelin terapiaan menoa vuosikausia. 

Vierailija
4/10 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terapia, se on ainoa ulospääsy. Hae apua mahdollisimman pian, ennen kuin sinulle puhkeaa joku mielen sairaus tai persoonallisuushäiriö. Minulle kävi nuo molemmat kun vitkuttelin terapiaan menoa vuosikausia. 

Minkälaista kiusaamista jouduit kokemaan?

Vierailija
5/10 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvamalla aikuiseksi

Ei auttanut.

Vierailija
6/10 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista kiusaamista jouduit kokemaan?

Sitä perinteistä ja pahinta: ulkopuolelle jättämistä ja juoruilua. Esimieheni oli se pääpahis ja alaiset hiljaisia hyväksyjiä. Lopulta sain loparit, toisaalta ihmettelen miksi, sillä pomo näytti saavan suurta nautintoa kiusaamisestani. Meni useita vuosia ennenkuin sain uuden työn ja tuona aikana nuo ongelmat puhkesivat pintaan. Kärsin yhä vajavuuden tunteista nykyisessäkin työssä ja elämässäni, en usko että kukaan pitää minusta.

Vierailija
7/10 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista työpaikkakiusaamista koit? En siis kysy vähätelläkseni, koulukiusaamisesta ja nuorten kiusaamisesta puhutaan paljon, mutta kiinnostaisi tietää millaista aikuisten ihmisten työpaikalla harjoittama kiusaaminen on. Muutkin saavat kertoa kokemuksistaan.

Vierailija
8/10 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu HOT-terapiaan (google). Menneisyyden kokemuksia ei voi muuttaa, mutta voit muuttaa omaa suhtautumistasi niihin.

Sen jälkeen tajuat, että vahingoitat katkeruudella vain itseäsi ja annat samalla kiusaajille vallan kiusata sinua vieläkin. Kun päästät siitä irti, alat toipua.

Riski siihen, että sama toistuu, on valitettavasti iso, koska persoonassasi todennäköisesti on jotain, joka altistaa sinut kiusaamiselle. Verenhimoiset kiusaajat huomaavat sen heti.

t. kohtalotoveri

Vierailija
9/10 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai olisi kumminkaan halunnut päästä mukaan tuommoiseen sairaaseen yhteisöön niin, että olisitte yhdessä sitten kiusanneet jotakuta muuta? Näitä enemmän tai vähemmän vammautuneita reppanoita pääsee toisinaan kertymään yhteen paikkaan niin, ettei tarvitse enää peitellä luontoaan ja meno on peikkomainen, kuten heillä kotonakin. Pelkäävät tietysti itse ulkopuolelle jäämistä hartiat jäykkinä. Noista suhteista ei jää kuin kakan haju kättee, turha haikailla perään.

Vierailija
10/10 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jouduin viime työpaikassa ilkeän ja koronasta stressaantuneen vanhan naispomon kiusattavaksi. Kesti vain kuukausia mutta hirveä kokemus. Olen aina ollutkin sitä mieltä että sovin parhaiten pieneen työryhmään tai yksin työskentelemään. Enpä usko että enää menen töihin mihinkään työyhteisöön. Sitä ennenkin ollut paljon kiusaamiskokemuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi