Virallinen viesti exältä?
7kk suhteen jälkeen ex:ltä tuli hyvin virallinen viesti, alkoi sanalla "Hei" ja lopetti nimeensä. Erosta on nyt reilu 3viikkoa aikaa, miten tämä pitäisi tulkita? Nainen kyseessä.
Kommentit (20)
Oli hyvin lyhyt asiallinen viesti. Enemmänkin koko viesti oli kuin tuntemattomalle kirjoitettu virallinen viesti.
Oli hyvin lyhyt asiallinen viesti. Enemmänkin koko viesti oli kuin tuntemattomalle kirjoitettu virallinen viesti.
Ööh, täytyis kai jonkin sortin näkijä taas kutsua paikalle.
Hei on kohtelias, ei lämmin aloitus. Nimi lopussa siksi, jos olisit jo poistanut numeron. Viestin sisältö ratkaisee, todennäköisesti haluaa saada vain pakollisen asian hoidettua.
Tai sitten on vahingossa laittanut väärään numeroon.
Mun exä otti eron jälkeen myös muhun yhteyttä erittäin neutraalilla ja virallisella tyylillä. Johtui siitä että ei uskaltanut ottaa riskiä että reagoisin huonosti liian tuttavalliseen yhteydenottoon. Sisältö kuitenkin ratkaisee.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 22:34"]Tai sitten on vahingossa laittanut väärään numeroon.
[/quote]
Ei ollut väärään numeroon, koska
Ymmärsin viestin.
Ehkä hän yrittää asiatyylillä osoittaa että teidän välillä ei ole enää mitään. Joskus se on vaan tosi vaikeata suhtautua ihmisiin muuttuneen tilanteen jälkeen.
Olitko pettynyt viestin tyyliin vai miksi mietit asiaa?
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 22:33"]
Hei on kohtelias, ei lämmin aloitus. Nimi lopussa siksi, jos olisit jo poistanut numeron. Viestin sisältö ratkaisee, todennäköisesti haluaa saada vain pakollisen asian hoidettua.
[/quote]
Olet oikeassa, lämmin se ei ole. Neiti oli kolme viikkoa sitten sitä mieltä että olen "suuri rakkaus" ja nyt kirjoittaa lyhyen asiallisen virallisen viestin kuin kenelle tahansa tuntemattomalle! Ja erottiin neidin uskottomuuden takia, minkä myönsi itse suoraan.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 22:43"]
Ehkä hän yrittää asiatyylillä osoittaa että teidän välillä ei ole enää mitään. Joskus se on vaan tosi vaikeata suhtautua ihmisiin muuttuneen tilanteen jälkeen.
Olitko pettynyt viestin tyyliin vai miksi mietit asiaa?
[/quote]
Ero hetkellä neiti oli niin rakastunut, niin rakastunut ja nyt haluaa osoittaa ettei meidän välillä ole mitään, kolmen viikon jälkeen? En tiedä olenko pettynyt vai hämmentynyt. Arvon naiset aukaiskaa ajatusmaailmaanne hieman!
Viime viikon tiistaina tullut viesti oli vielä täysin normaali...
Oletko itse lähetellyt virallisen oloisia viestejä? Ehkä ne heijastuvat nyt takaisin? Virallinen linja sopii myös, jos ei uskalla olla oma itsensä ja ehkä pelkää sun suhtautumista tms...pelkää, että saat viestittelystä väärän kuvan?
Eron hetkellä tunteet muuttu päivittäin. Se on kuule ihan normaalia. Ilmeisesti haluaisit että itkisi vielä perääsi...
On varmaan luopunut toivosta teidän kahden suhteen. Turha sitä on toisessa roikkua.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 22:55"]
Oletko itse lähetellyt virallisen oloisia viestejä? Ehkä ne heijastuvat nyt takaisin? Virallinen linja sopii myös, jos ei uskalla olla oma itsensä ja ehkä pelkää sun suhtautumista tms...pelkää, että saat viestittelystä väärän kuvan?
[/quote]
'
En ole.
Ulkopuolistanut sinut elämästään ?
Oliko viesti siis vain "Hei. Tiina"? :D eiköhän se välissä oleva teksti ole tärkeämpi?