Voi kamala sentään! Näimme lauantaina nuoren naisen, joka oli hervottoman iso!
Oli äiti, koska mukana oli lapsi, joka paisuu kohta äitinsä kokoiseksi. Siellä he ranskalaisia ja hampurilaisia vetelivät naamaan, vaikka olis ollut vähäsen terveellisempiäkin ruokia ollut tarjolla.
Ei muuten mitään. Ei mulla ole mitään lihavia vastaan, mutta eikö olis itselläänkin helpompaa jos olis VÄHÄN pienempi/laihempi?
Kommentit (28)
ylipainoiset ilkeää tulla sinne syömään. Jotenkin tuntuu että heidän liikapainonsa johtuu juuri tuosta roskaruoasta (vaikka ei varmaan aina johdu), ja silti ne syö sitä lihottavaa ruokaa vaan lisää.
Ei sullakaan mitään oikeita ongelmia ole jos tommoset asiat mietityttää.
MIKSI???
ap, joka itsekin sairastanut anoreksian...Nyt normaalipainoinen
Tai onhan se helppo aina sysätä kaikki syyt niihin " muihin ongelmiin" , vaikka totuus onkin siinä ruokavaliossa.
ap
ja jos yli 80 kg niin ei pääse sisään. Myös vammaisilta ja rumilta pääsy kielletty ja sitä rataa...
Hoh hoijaa
Jos itse kärsii lihavuudesta, eikä viitti sille mitään tehdä, niin miksi lapsenkin pitäisi siitä sitten kärsiä?
Taidat olla itse aika typerä?
ap
MUTTA lastani en syötä läskiksi,eikä se jos sattuisit näkemään meidän hesessä/mäkissä tarkoita että olen siellä syöttämässä lastani läskiksi,vaan että olemme siellä noin kerran vuoteen herkuttelemassa.
IDIOOTTI.
Ap:lla on ihan hyvä pointti, mutta tyyli on äärimmäisen typerä. Mistä sinä tiedät kuinka usein juuri tämä yksityishenkilö niitä ranskalaisia vetelee? Kävitkö kysymässä? Jos et, niin olisi järkevämpää keskustella asiasta yleisemmällä tasolla.
Tuskin kukaan tietoisesti haluaa siirtää omia ongelmiaan eteenpäin lapsille, mutta hyvin monet kuitenkin siirtävät tahtomattaan. Esim,. kiintymyssyhdemallit " periytyvät" ellei niitä työstä tosissaan ennen lasten saamista. Lihavuuteen johtavan syömosenkin taustalla on kenties jokin tunnejuttu johon äiti ei ole päässyt käsiksi ja siirtää sen näin ollen lapselleen. Lihavuus on niin selvästi havaittava ilmiö että sitä on helppo taivastella, näkymättömämmin ilmeneviä ongelmia ei ulkopuolinen kovin helposti huomaa - kuten että alkoholistiperheen lapsi nai alkoholistin yms.
Söin nimittäin kummaltakin lapseltani ranskiksia!!!! Eikö ole kauheaa! Olen ilkeä äiti. Siltä se ainakin näyttäisi.
Totuus on kuitenkin se, että me käydään hesessä kerran kahteen - kolmeen kuukauteen. Ostin kaksi kana-ateriaa, jotka sitten jaoimme. Minä soin yhden kanahampurilaisen ja lapset taas yhden puoliksi. Lisäksi lapset söivät ranskikset, joita minä sain vähän syödä heiltä.
Eli se miltä asia näyttää ei pakosti ole miten asiat oikeasti ovat!
T: megaläski äitee, joka on laihdutuskuurilla, mutta silti sallii itselleen joskus herkuttelupäivän
Kun niitä kerran saa niin niitä pitää syödä lisää. Eli kun olet kerran maistanut hampurilaisia, ranskalaisia ja pirtelöitä on tultava toistekin syömään Heselle vaikka henki/terveys menisi.
Vierailija:
Kun niitä kerran saa niin niitä pitää syödä lisää. Eli kun olet kerran maistanut hampurilaisia, ranskalaisia ja pirtelöitä on tultava toistekin syömään Heselle vaikka henki/terveys menisi.
Ja niin kuin sanoin, mulla ei ole mitään lihavia vastaan. Ihmettelen vaan sitä että miksi lapsesta pitää kans syöttää sellainen ylipainoinen.
Mun puolesta nämä mammat voivat olla vaikka 500kiloisia, mutta ei tarvi lapsesta sellaista " kasvattaa"
ap
Vierailija:
ylipainoiset ilkeää tulla sinne syömään. Jotenkin tuntuu että heidän liikapainonsa johtuu juuri tuosta roskaruoasta (vaikka ei varmaan aina johdu), ja silti ne syö sitä lihottavaa ruokaa vaan lisää.
onhan siinä kaloreita... kanahampurilaisessa taitaa olla kokoonsa nähden eniten kaloreita ja moni valitsee juuri sen
Jos syö liikaa on läski ja siihen on varmaan joku syy, mikä kenelläkin.
Tuskin kukaan kovin paljoa siitä läskinä olosta nauttii.
Entinen anorektikko, nyt paino 53 kg