Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luokanopettajat, mikä on palkkanne?

Vierailija
15.05.2014 |

Olen itse valmistunut luokanopettajaksi mutta olen tehnyt tähän mennessä ainoastaan lyhyitä sijaisuuksia tuntipalkalla. Tuntipalkka on vissiin parempi kuin kuukausipalkka. Näin olen ainakin palkkakuiteista tulkinnut.

Mikä on luokanopettajan palkka määräaikaisessa tai vakituisessa virassa. Kertokaa bruttona/nettona ja mainitkaa saamanne lisät.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

peruspalkka n. 2400€ bruttona.

Vierailija
2/2 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brutto n. 3500, netto n. 2300. Vakituinen virka. Peruspalkka brutto 2773,19e (1. kalleusluokka). Kaksoiskelpoisuus, yksi määrävuosikorotus, tva-lisä painotusluokan opettamisesta, yksi ylitunti, kaksi ves-korvattavaa vastuualuetta ja lisäksi määräaikainen palkanlisä erityistehtävien hoitamisesta.

Olen tyytyväinen työhöni ja tällä hetkellä myös sen palkkaukseen, toki erityistehtävät ja ylitunnit vaikuttavat siihen tosi paljon. En tiedä millaiseksi palkka ensi vuonna muodostuu, se voi vaihdella useita satoja riippuen ylitunneista ja erityistehtävistä. Kun aloitin luokanopettajan tehtävissä reilu 10v sitten, oli bruttopalkkani alle sen, mitä nyt saan nettona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi