Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päätin juuri, että ehdokkaan pakkoruotsikanta on yksi äänestysperusteeni

Vierailija
15.05.2014 |

Ei siksi, että pakkoruotsi itsessään olisi kovin merkittävä asia, vaan siksi, että nuo pakkoruotsia puolustavien poliitikkojen perustelut ovat vailla järjen ja logiikan häivääkään. Jos vastaavanlaisilla perusteilla tehdään muita isompia päätöksiä, niin ei siitä kyllä hyvä seuraa... Kyllä poliitkon pitäisi kyetään rationaaliseen ja loogiseen ajatteluun.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne europarlamentissa pakkoruotsista päättää??

Vierailija
2/9 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 21:27"]

Ei siksi, että pakkoruotsi itsessään olisi kovin merkittävä asia, vaan siksi, että nuo pakkoruotsia puolustavien poliitikkojen perustelut ovat vailla järjen ja logiikan häivääkään. Jos vastaavanlaisilla perusteilla tehdään muita isompia päätöksiä, niin ei siitä kyllä hyvä seuraa... Kyllä poliitkon pitäisi kyetään rationaaliseen ja loogiseen ajatteluun.

[/quote]

No mitä muita perusteita sulla muka on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 21:28"]

Mitä ne europarlamentissa pakkoruotsista päättää??

[/quote]

Tarkoitinkin seuraavia eduskuntavaaleja. Kommenttini liittyi tämän päivän eduskuntakeskusteluun, joten en siksi tarkentanut.

Vierailija
4/9 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh??

Ja tuo asiako käsitellään ja päätetään Europarlamentissa!!!

Vierailija
5/9 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Mä ajattelin pitää kynnyskysymyksena talouskriisiä ja työllisyyttä. Mä voin olla väärässä, mutta mä luulen niiden olevan oleellisempia. Myös energiapolitiikkaa pidän oleellisena.

Vierailija
6/9 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 21:49"]

Ok. Mä ajattelin pitää kynnyskysymyksena talouskriisiä ja työllisyyttä. Mä voin olla väärässä, mutta mä luulen niiden olevan oleellisempia. Myös energiapolitiikkaa pidän oleellisena.

[/quote]

Luepa aloitus uudelleen. En halua, että he tekevät päätöksiä näistä TÄRKEISTÄ asioista yhtä köykäisellä järjen ja logiikan käytöllä kuin miten pakkoruotsin puolustajat perustelevat pakkoruotsikantaansa.

Vierailija
7/9 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hirveää. Joudun todennäköisesti äänestämään persuja. Ainoat, joilla selkeä kielteinen kanta pakkoruotsiin. Sitähän ei voi etukäteen tietää, ketkä osaisivat hoitaa talousasioita. Nämä vanhat puolueethan meidän ovat tähän tilanteeseen saattaneet. Monta vuotta sitten tämä oli jo nähtävissä, mutta eihän nämä uskoneet, tai sitten huijasivat tietoisesti.

Vierailija
8/9 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä peruste. Toisaalta tämä jättää ulos ne rationaaliset poliitikot jotka oikeasti ymmärtävät pakkoruotsin typeryyden, mutta taktisista syistä kannattavat. Periaate sekin! :)

Vierailija
9/9 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köykäinen asia, köykäiset argumentit.

Tiesithän, että persuille on vaihtoehto: Nils Torvalds (RKP) ei kannata pakkoruotsia :-P