Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko vanhempasi vielä yhdessä? Jos eivät, niin

Vierailija
15.05.2014 |

mikä oli syy eroon? Kuinka vanhoja vanhempasi ovat nyt?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät, vissiinkin vähän liian suuret näkemyserot harrastusten ja perheen välillä. Ikää nyt 43v ja 53v

Vierailija
2/45 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat erosi kun olin 13 vuotias eli about 8 vuotta sitten. Erosivat koska eivät enää rakastaneet toisiaan samalla tavalla.. Ero tuli sillon aika puskista koska en kertaakaan ollu kuullut heidän riitelevän sen kummemmin. Kummallakin on nyt ihanat uudet kumppanit (eivät kuitenkaan ole naimisissa) ja olen onnellinen kummankin puolesta :)

Vanhemmat on tällä hetkellä 46 ja 47 vuotiaat. Äidillä melkein 10 vuotta vanhempi mies ja isällä 10 vuotta nuorempi nainen.. Niin se taitaa aina mennä ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat naimisissa, mutta eivät asu yhdessä. Isä asuu kotona ja äiti asuu dementiakodissa. Isä on 82 ja & äiti 77.

Vierailija
4/45 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole olleet yhdessä kahdeksaan vuoteen. Äiti petti isää. Sitä ennen olivat yhdessä 19 vuotta. Äiti 44v ja iskä 46v

Vierailija
5/45 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole, erosivat kun olin 6 v. Syy eroon oli isän pettämiset. Äiti on 62 -vuotias, isästä en tiedä miten vanha se on.

Vierailija
6/45 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuutta, alkoholiongelmaa, pettämistä.

Vierailija
7/45 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat yhdessä ja kuusvitosia.

Vierailija
8/45 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat yhdessä, naimisissa ovat olleet jo 47 vuotta. Rähinöitä on silloin tällöin, mutta ne eivät näytä liittoa hätkäyttävän. Ikää äidillä 70 ja isällä 74 vuotta.

Vierailija
9/45 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosivat kun olin 10. Ovat nyt about 6-kymppisiä. Syyksi olen myöhemmin päätellyt parhaan tietoni mukaan isäni mahdottomuuden kumppanina. Äiti halusi erota, isä ei. Tietenkään en tiedä kaikkea tai oikeastaan paljoakaan. Isänä hän on aina ollut hyvä, ainakin sukupolvensa mittapuulla.

Vierailija
10/45 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosivat 25 vuotta sitten. Isä oli jo pitkään ollut alkoholisti eikä suostunut ottamaan mitään apua vastaan. Nykyään äiti kuusikymppinen, isä kuollut.

Vierailija
11/45 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä ovat olleet kauan, naimisissa 34 vuotta. Iät 59 isä ja 69 äiti. Äiti hoitokodissa, koska muistisairaus. Isä käy katsomassa joka päivä ja huolehtii. Olen antanut isälle siunaukseni alkaa uuteenkin suhteeseen, heti kun siltä tuntuu. 

Vierailija
12/45 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 19:58"]mikä oli syy eroon? Kuinka vanhoja vanhempasi ovat nyt?

[/quote]yhdessä ovat, naimisissa ovat olleet 47 vuotta

Vierailija
13/45 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosivat kun olin 3 koska iskä lähti vankilaan. Isä ei olisi eroa halunnut mutta äiti ajatteli eron olevan parempi minunkin kannalta.

Vierailija
14/45 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat yhdessä. Isä 60 v ja äiti 50 v. :) ovat olleet naimisissa.. öö.. menivät siis naimisiin kun äiti oli 18-vuotias en jaksa laskea, anteeksi :D 32 vuotta? Lapsi 10 joista nuorin 10 v :D

Vierailija
15/45 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani ovat eronneet. He olivat eronneet noin kolmekymppisinä, yhdessä max 10v ennen eroa. sitten he päättivät kerran nähdä ja mennä teatteriin (olivat silloin 35 molemmat) ja ilta päättyikin seksiin, ja siitä tulin minä :D joten he olivat eronneet jo kun tulin aluille, mutta harrastivat kerran seksiä.

Kumpikaan ei olisi lasta halunnut, mutta äitini oli tehnyt jo niin hirmu monta aborttia että yksi vielä siinä iässä olisi voinut olla kuulemma vaarallinen, joten tässä sitä ollaan. Vanhempani aloivat yrittää uudestaan minun takia, mutta erosivat riitaisan ja väkivaltaisen suhdekokeilun jälkeen kun olin 4v.

Nyt olen jo aikuinen ja ei ole hääppöset välit kumpaankaan, isään ei ollenkaan melkein, ehkä kerran vuodessa on hyvin awkward tapaaminen. alkoholistiäitiä nään ehkä kerran kuukaudessa, hänellä on uusi väkivaltainen mies, toyboy tällä kertaa... Vanhempani ovat molemmat melkein 60 nyt. Isänikin on siis alkoholisti, hän on ollut yksin eron jälkeen.

Vierailija
16/45 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole. Molemmat ovat 50v. ja syynä eroon äitini alkoholismi.

Vierailija
17/45 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ovat. Viime syksynä tuli yhteiseloa 65v. Juu, ei ole kirjoitusvirhe :) Sinä on itsellä tavoitetta.

Vierailija
18/45 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole. En tiedä, mikä oli syy eroon, he eivät kai vain tulleet toimeen keskenään. Äiti on nyt 47 vuotta, ja isä on kymmenen vuotta nuorempi.

Vierailija
19/45 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosivat 10v yhdessäolon jälk äitini ollessa 27v. Minä olin 9v ja veljeni 4v. Syy isäni alkoholismi ja väkivaltaisuus.

Isä elää enkä ole hänen kanssaan tekemisissä, on nyt 61v ja äiti kuoli joitakin vuosia sitten 47v iässä.

Vierailija
20/45 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini menehtyi sairaskohtaukseen 48-vuotiaana 7 vuotta sitten. Jälkeenpäin voisi sanoa, että olisivatpa eronneet kun me lapset lähdettiin maailmalle. Sairaalloinen mustasukkaisuus on kamala tauti...

Isälläni nyt uusi elämä ja vielä vuosia itselle ja uudelle kumppanille.

Äiti kuitenkin kaikista puutteistaan huolimatta oli meille lapsille se tuki ja turva, en siis häntäkään koskaan pahalla muistele.