Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko korviketta

Vierailija
15.05.2014 |

Kuinka paljon korviketta menee noin 1kk vauvalle? Jos antaisi pelkkää korviketta. Onko tällaista taulukkoa olemassa, jossa olisi eri ikäiset ja niiden maidontarve?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Mun vauva juo korviketta vähemmän kuin joi tissimaitoa. Aina ruokittu pullosta, joten tiedän määrät. Tissimaitoa meni alle kk ikäisenä dl kerralla, nyt 2kk menee korviketta n 60ml kerralla. Haiseeko muuten korvike muiden nenään kauhealta? Mun mielestä siinä on järkyttävä haju.

Vierailija
2/4 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 18:00"]En tiedä. Mun vauva juo korviketta vähemmän kuin joi tissimaitoa. Aina ruokittu pullosta, joten tiedän määrät. Tissimaitoa meni alle kk ikäisenä dl kerralla, nyt 2kk menee korviketta n 60ml kerralla. Haiseeko muuten korvike muiden nenään kauhealta? Mun mielestä siinä on järkyttävä haju.

[/quote] Miten yhteensä/pvä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissimaitoa antaessa laskin määrät, söi noin 7dl päivässä mutta oli silloin alle kuukauden. Korvikkeen kanssa en ole laskenut. Tarjoan aina kun haluaa, laitan pulloon desin muttei koskaan juo kaikkea. Tosin kyseessä pienikokoinen tyttö joka joutuukin nyt painotarkkailuun.

Vierailija
4/4 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkkisääntö on, että kuukauden ikäinen juo litran korviketta päivässä. Toki on yksilöllisiä eroja, mut tuo on se keskiverto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi