Ruma vai kaunis, mitä mieltä
Kommentit (76)
Olisi tosi kaunis parikymmentä kiloa hoikempana. Tosin on suhteellisen "kauniisti" lihava, koska ei ole muodoton kuten useimmar ylipainoiset.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 16:36"]
Mua todella kiinnostaa millaisia ihmisiä näiden läskikommenttien takana on? Uskallatteko laittaa oman kroppakuvanne?
[/quote]
No en tietenkään halua enkä uskalla laittaa tänne omaa kroppakuvaani. Olen hoikka, siis selvästi laihempi kuin tuo nainen. Pidän häntä lihavana. En pidä häntä kuitenkaan huonompana ihmisenä. Enkä myöskään pidä itseäni painavampia ihmisiä automaattisesti lihavina. Kuvan naista kuitenkin pidän. Kun mielipidettä kerran kysyttiin, niin miksei sitä saa sanoa.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 16:42"]
Mua todella kiinnostaa millaisia ihmisiä näiden läskikommenttien takana on? Uskallatteko laittaa oman kroppakuvanne?
[/quote]
No en tietenkään halua enkä uskalla laittaa tänne omaa kroppakuvaani. Olen hoikka, siis selvästi laihempi kuin tuo nainen. Pidän häntä lihavana. En pidä häntä kuitenkaan huonompana ihmisenä. Enkä myöskään pidä itseäni painavampia ihmisiä automaattisesti lihavina. Kuvan naista kuitenkin pidän. Kun mielipidettä kerran kysyttiin, niin miksei sitä saa sanoa.
[/quote]
Lihava on eri termi kuin tuo läskittely. Jokainen kai tietää kumpi on selvä haukkumanimi.
No eihän tuosta saa rumaa tekemälläkään. Kauniit kasvot, mutta toisaalta kauniiden naisten joukossa ei mitenkään erityisen silmäänpistävä. Vartalotyyppi on kaunis tiimalasi, mutta 15-20 kiloa olisi varaa pudottaa.
Kaunis toi on ylipainoisenakin, ei siitä mihinkään pääse. Voi tosin olla, että olisi vieläkin kauniimpi jos vähän laihtuisi.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 16:39"]
Siis kyllä voi sanoa että minusta näyttäisi parempana jos hieman hoikistuisi tms. Mutta suora "läski" kommentointi kertoo jotain persoonasta. Kiinnostaa vaan millainen täydellinen pakkaus pitää ollakaan toisia näin arvostellakseen.
[/quote]
Miksi se pitäisi ilmaista muka jotenkin "sievemmin"? Tottahan ihmiset vain täällä puhuvat, kutsuttiin häntä pullukaksi, muhkummaksi tai miksi tahansa, se ei muuta sitä tosiasiaa että hän on lihava. Ei lihava välttämättä ole haukkumasana, se vain on termi kuvaamaan ihmistä joka on ylipainoinen, siinä missä kaikki muutkin.
Tosi kauniit kasvot. Parikyt kiloa kevyempänä olisi varmasti upea, koska vartalo on kauniin muotoinen, mutta tällä hetkellä kuitenkin liian lihava mun makuuni :)
Kaunis, mutta olisi vielä kauniimpi 15 kg vähemmällä painolla.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 16:46"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 16:39"]
Siis kyllä voi sanoa että minusta näyttäisi parempana jos hieman hoikistuisi tms. Mutta suora "läski" kommentointi kertoo jotain persoonasta. Kiinnostaa vaan millainen täydellinen pakkaus pitää ollakaan toisia näin arvostellakseen.
[/quote]
Miksi se pitäisi ilmaista muka jotenkin "sievemmin"? Tottahan ihmiset vain täällä puhuvat, kutsuttiin häntä pullukaksi, muhkummaksi tai miksi tahansa, se ei muuta sitä tosiasiaa että hän on lihava. Ei lihava välttämättä ole haukkumasana, se vain on termi kuvaamaan ihmistä joka on ylipainoinen, siinä missä kaikki muutkin.
[/quote]
Koska se on yleisesti kohteliasta? On neekerikin termi tummaihoiselle, mutta se on termiä tummaihoinen tai musta rumempi.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 16:53"]
Koska se on yleisesti kohteliasta? On neekerikin termi tummaihoiselle, mutta se on termiä tummaihoinen tai musta rumempi.
[/quote]
Neekeri-termi riippuu kontekstista, että onko se haukkumanimi vaiko ei. Minulla henkilökohtaisesti ei ole mitään kiinnostusta alkaa jollekin lihavalle valehtelemaan vain sen takia, että hänen ei loukkaantuisi. En näe siinä mitään järkeä. Jos joku on mielestäni lihava, en ala sitä peittelemään turhien valheiden huntuun vaan sanon niin kuin asia on.
Kaunis. Kun on kauniit kasvot, on kaunis, vaikka olisi minkälainen ruho tahansa.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 16:37"]
[/quote]
Mitä merkitystä sillä on millainen kroppa heillä on? Eikö lihava saisi kutsua toista lihavaksi? Itse en ole lihava, mutta miksi minun mielipiteeni olisi jotenkin arvokkaampi kuin jonkun joka on itsekin lihava?
[/quote]