Onko teillä kahvikone, onko hyvä ja minkä merkkinen?
Kommentit (31)
Jura on surkein , albaniassa tehty
Vierailija kirjoitti:
Olen koittanut saada tietoa onko kahvikone isoääninen, se kun jauhaa ne pavutkin.
Voiko sillä aamusella edes keittää 70 luvun kerrostalossa aamukahvia ? ( äänieristys hoxs).
Kiinnostaisi tietää kans,
nyt kun kahvikoneiden hinta on tullut alaspäin, voisi jo hankkia.
Vierailija kirjoitti:
Olen koittanut saada tietoa onko kahvikone isoääninen, se kun jauhaa ne pavutkin.
Voiko sillä aamusella edes keittää 70 luvun kerrostalossa aamukahvia ? ( äänieristys hoxs).
Mulla on joku Philipsin kahvikone. Meteliä pitää, eikä vain jauhaessaan vaan myös aina kun sen laittaa päälle/pois. Sitä en osaa sanoa saako naapurit hepulin, mutta eiköhän aamukahvin voi hurisuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää kans,
nyt kun kahvikoneiden hinta on tullut alaspäin, voisi jo hankkia.
Siemens mainostaa / kertoo näin , mitään desibelin lukemia ei löydy.
https://www.siemens-home.bsh-group.com/fi/kodinkoneet/espressokeittimet…11827821-14799947-4/
Eniten melua espressokeittimessäsi aiheuttavat kolme osaa: mylly, maidonvaahdotin sekä materiaalin otto ja virtaus. superSilent-ominaisuuden ansiosta voit kuitenkin nauttia seesteisen rauhallisesta kahvinvalmistusprosessista. Kehittynyt suunnittelu ja äänieristys vähentävät merkittävästi koneen tuottamaa melua. Odotettavissa on rauhallisia aamuja lempikahvijuomasi parissa.
EI ole, mutta minulla on kaivinkone. Itse asiassa kaksikin.
M48
Vierailija kirjoitti:
EI ole, mutta minulla on kaivinkone. Itse asiassa kaksikin.
M48
Ja lukihäiriö
Kaikkihan nuo on sellaisia kompromisseja kahvin laadun ja helppouden välillä. Hario V60 + kahvimylly + vipu-espresso-keitin jos kahvin laatu kiinnostaa.
Koziol, aina tarpeeksi kuumaa vettä.
Vierailija kirjoitti:
Koziol, aina tarpeeksi kuumaa vettä.
Vaan ei ole myynnissä kahvikonetta, vain Espressokeittimiä.
De'Longhi kahviautomaatti
Philips kahvikone ja
Siemens
Mikä näistä on paras ?
Torissa on ehkä eniten myynnissä DeLonghi ja Philipsin kahvikoneita, kertooko se sitten jotain paremmuudesta/ huonommuudesta ?