Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhteella vielä toivoa?

Vierailija
15.05.2014 |

Miehelläni oli syksyn ja talven ajan sivusuhde naiseen, jonka hän kokee sielunkumppanikseen, seksipuoli suhteessa toimi kuitenkin heikosti, vaikka paljon yritystä olikin.

Miehelläni ja minulla on sen sijaan vilkas ja toimiva seksielämä, mutta olemme kiinnostuksen kohteiltamme ja luonteiltamme erilaisia, voisi enemmänkin sanoa, että täydennämme toisiamme ainakin osittain. Meillä on myös yhdessä kolme pientä lasta ja olemme olleet yhdessä koko aikuisen ikämme. Myöskin naisella on perhe tahollaan.

Mieheni ei vain tunnu pystyvän lopettamaan haikailuaan naisen perään, vaikka haluaakin yrittää korjata suhteemme. Jos tilanne jatkuu loputtomiin, minun on vaikea kuvitella pystyväni jäämään yhteen mieheni kanssa.

Te, joilla on kokemusta vastaavasta tilanteesta, voisitteko kertoa kuinka kauan haikailu menetetyn rakkauden perään jatkui ja milloin puolisosi pystyi vihdoin keskittymään oman suhteenne parantamiseen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu.....

Vierailija
2/12 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanopas muuta, mutta miltä susta tuntuu suhteemme mahdollisuudet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät sen varmasti itsekin!Tavallaan säälin sinua.

Vierailija
4/12 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua tarvitse sääliä. Oon hyvin koulutettu, hyväpalkkaisessa duunissa, ok-näköinen ja mulla on ihanat lapset. 

Mietin vaan realistisia mahdollisuuksia pitää perhe kasassa.

Vierailija
5/12 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pettikö mies sua? Pitääkö vielä yhteyttä tuohon naiseen?

Vierailija
6/12 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti mukavaa olla miehellesi kakkonen. Mutta, jos tyytyy vähään ja tavoitteet eivät ole tuon korkeammalla... Oletko porvoosta kotoisin?

Vierailija
7/12 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusuhde on suomeksi sanottuna pettämistä. Mies joutuu työnsä puolesta olemaan yhteydessä naiseen, muusta viestittelystä en tietenkään voi olla satavarma. Nainenkin on kyllä päättänyt jäädä yhteen miehensä kanssa. 

Mutta siis enemmänkin kiinnostaisi ehkä pettäjien näkemys siitä, kuinka kauan suhteen päättymisen jälkeen petoskumppanin haikailu on jatkunut.

Vierailija
8/12 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. Sinä voi vain määrittää, että miten sinua saa kohdella. Itse katselin miehen tuommoisia tempauksia puoli vuotta ja koska suhde ei siinä ajassa loppunut, niin erottiin. Mies on nykyään tämän toisen kanssa naimisissa ja nainen siis myös hajoitti mieheni takia oman perheensä.

Rankkaa on ollut, koska lapset kärsivät. Muuten en ole katunut eropäätöstäni ollenkaan.

Vierailija
9/12 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kyllä mä teinä määrrittelisin teidä suhteen uudelleen ja sellaiseksi kuin itse haluatte. Ei suhde ole aina mies ja nainen ja piste. Jos mies kokee saavansa tuolta naiselta sielujen sympatiaa ja ystävyyttä niin miksi ei jatka sitä? Mitä seksiin tulee niin tehkää omat päätöksenne saako sitä harrastaa vai ei.

Turha rikkoa perhettä jos siihen ei ole tarvetta. Jos olet kovin mustasukkainen niin tietysti teidä suhde kaatuu. Sopikaa omat säännöt. Teidän parisuhde.

Vierailija
10/12 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis olen itse niin realistinen, etten kuvittele tunteiden päättyvän petoskumppaniin heti kun suhteesta jäädään kiinni. Haluaisin vain tietää, kestääkö haikailu kuukausia vai vuosia.

Mieheni kyllä rakastaa minua, mutta eihän se roihu tietenkään 15 vuoden jälkeen ole samanlaista kuin vastarakastuneilla.

Kun nyt sattuu olemaan perhe, niin ei sitä nyt vaan voi heti heittää hanskoja tiskiin, vaikka toisen touhut eivät miellyttäisi.

Vierailija
11/12 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja noihin kolmas pyörä kuvioihin voin sanoa, etten minä enkä naisen mieskään ole valmiita sallimaan miehelleni ja naiselle seksisuhdetta. Tällä hetkellä ystävyyskään ei tule kyseeseen, kun luotto kaverusten puuhiin yhdessä on nolla.

Vierailija
12/12 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon , että saatte asiat kuntoon ja mies unohtaa sen ylimääräisen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä