Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää elarit!

Vierailija
19.12.2020 |

Sain lapsen miehen kanssa 4v sitten. Emme olleet virallisessa suhteessa ja kaikenlaista ongelmaa oli. Tarjosin miehelle ennen lapsen syntymää, ettei isyyttä tarvitse tunnustaa tai elareita sitten maksaa.
Lapsi syntyi ja mies rakastui lapseen. Halusi olla isä ja osallistua; kutsui meitä perheeksi. Nooh.. long story short..
Olikin aika lailla kusetusta vuosien ajan. Nyt vittuilee minulle elareita ja kuinka hänellä ei varaa elää, kun pitää elareita maksaa. Ja ei hän niitä maksa ellen muistuta. Tässä kuussa ei ole vielä maksanut. Mietin, että alkaisin vain hakemaan elarit Kelasta.

Ei tällä viestillä pointtia ollut halusin vain purkaa, koska v ituttaa aina lukea kuinka äidit vaan haluu rahat lastensa toiselta vanhemmalta, mutta kyllä on meitäkin jotka itse tarjonnut toista vaihtaria ja mies itse suostunut ja nyt jälkijunassa mustamaalaa ja mollaa.

Lasta ei tapaa, elareita ei maksa ja kaikille puhuu, että minä teen asioista vaikeita, mutta lastenvalvojalle ei suostu saapumaan, että saataisiin asiat sovittua molempia tyydyttävällä tavalla .

ARGH!!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin et halua elareita ja sitten itket kun mies maksaa niitä huonosti? Ei tässä tarinassa taas kerran ollut järjen häivääkään.

Mä ymmärsin niin, että siinä tapauksessa ap olisi alusta asti saanut elatustuen kelasta. Nyt täytyy tapella lapsen isän kanssa, jos haluaa rahaa elatukseen.

Vierailija
22/22 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin et halua elareita ja sitten itket kun mies maksaa niitä huonosti? Ei tässä tarinassa taas kerran ollut järjen häivääkään.

Mä ymmärsin niin, että siinä tapauksessa ap olisi alusta asti saanut elatustuen kelasta. Nyt täytyy tapella lapsen isän kanssa, jos haluaa rahaa elatukseen.

Eli ap olisi toiminut niin kuin muutkin naiset ja huijannut sen valtiolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla