Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Talossa ilmeisesti hometta :(

Vierailija
14.05.2014 |

Epäilemme, että meillä on hometta. Ollaan asuttu tässä -78 rakennetussa talossa nyt 3v, eteisessä on ollut vesivahinko (lämminvesivaraaja vuotanut v 2008) se on silloin kuivatettu. Viime syksynä eteisessä kuitenkin todettiin ihmeellinen haju ja alettiin selvittää asiaa, betoniin oli jätetty "kuivumis" reiät auki ja ne oli tukittu villalla, villa on imenyt maaperästä kosteutta ja olivat homeessa, villat tutkittiin labrassa ja niissä oli jotakin hometta moninkertainen määrä sallittuun nähden. Ammattilainen tuli tukkimaan reiät uretaanilla ja laittoi tasoitteen, laitettiin ite laminaatti päälle ja aateltiin että no niin, homma hoidossa. Nyt kuitenkin meille syntyi maaliskuussa vauva joka on 3vkon ikäisestä lähtien ollut nenä tukossa, yskii öisin ja aivastelee päivät. Miehen mielestä meidän vaatteet haisee mullalle kun ollaan jossain muualla, itse en tätä ole haistanut kun oon kotona 24/7 niin multa on varmaan hajuaisti jo mennyt. Eteisen oudon hajun kyllä haistan. Terveystarkastajalle jätetty hakemus toissapäivänä, mitään ei ole vielä kuulunut. Tekisi niin lähteä tästä pois ja katsoa paraneeko vauvan nuha, mutta mihin lähteä tältä seisomalta kolmen alle 4v kanssa? Asuntoon on otettu piilovirhevakuutus joka kattaa meidän asumisen muualla remontin ajan, mutta ennenkuin remonttiin asti päästään niin tässäkö sitä vaan on tuhistava :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ja kärsivällisyyttä!

Vierailija
2/5 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homekoira! Tutullani myös aina nuhaa ja heillä hometta. Hyvä kun selvitätte asian kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuni kellä on hometta. Vaatteet haisevat maakellarille.

Vierailija
4/5 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no semmoselle varastolle ja mullalle miehen mielestä meidänkin vaatteet haisee :( mä en itse haista sitä mutta mullakin on kyllä nenä tukossa koko ajan..luulin että on allergiaa mutta eipä auta zyrtec mikä normaalisti kyllä pitää röörit auki ja silmät niin ettei kutise

ap

Vierailija
5/5 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

homekoira