Miksi 18-24-vuotiaat ovat rumempia kuin 25-35-vuotiaat?
Kommentit (10)
Veikkaus: 18-24-vuotiaat eivät aina ole vielä löytäneet omaa tyyliään, esim. mitkä hiukset ja värit sopivat heille parhaiten. Ja nuoremmat ovat myös usein epävarmempia. Ainakin minä pukeuduin rumemmin ja pidin hiuksia ihan hirveällä tyylillä tuon ikäisenä.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 19:48"]
Veikkaus: 18-24-vuotiaat eivät aina ole vielä löytäneet omaa tyyliään, esim. mitkä hiukset ja värit sopivat heille parhaiten. Ja nuoremmat ovat myös usein epävarmempia. Ainakin minä pukeuduin rumemmin ja pidin hiuksia ihan hirveällä tyylillä tuon ikäisenä.
[/quote]Totta. Parikymppiset pukeutuu ihan hirveästi.
Mä oon 24 ja näyttäny nyt pari vuotta ihan kauheelle. Mietinkin mistä tää johtuu. Onneks täytän kohta 25.
Eikö hiljalleen kannattaisi vaihtaa aihetta tai edes ikähaarukkaa. Olet tylsä :P
Samaa mieltä ap:n kanssa. Kun katon vanhoja valokuviani, näytän ihan hirveältä: epäsopiva kampaus, rumat vaatteet, epävarmuus paistoi kauas. Nyt: osaan korostaa parhaita puoliani, olen löytänyt hyvän hiustyylin,näytän naiselliselta ja kauniilta, olen itsevarma. :)
Lapsenpyöreys ei ole välttämättä vielä lähtenyt. Siksi. Moni on myös tyylillisesti hukassa.
Taitaa kuule olla muoti muuttunut sinun nuoruusajoistasi.
IKIS