Nicole Kidman
Voi Nicole, mitä olet tehnyt itelles!!!! Mitä näiden leidien päässä oikein liikkuu?????
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288688793712.html?pos=ok-nln
Kommentit (14)
Nicole on ihan aito Stepfordin vaimo!
Mitä mä just näin?? Herra hyvästi saattakoon.
Surullista, Nicole olisi ollut kaunis vanhempanakin ilman noita järkyttäviä operaatioita. Olen pitänyt häntä suht täyspäisenä, mutta nykyään olen eri mieltä.
Aivan kamalaa. Surullista. Miten joku voi haluta näyttää idiootilta ?
Poski-implantit on kyllä ihan järkky trendi, ja nuo plastiikkakirurgit aina suosittelee niitä asiakkailleen, ne yrittää matkia sellaisia nuorten pyöreitä kasvoja niillä.
Näköjään on leukaimplantti laitettu myös.
Noi kasvot tasottuu vielä kyllä, mutta jää silti varmaan aika luonnottomiksi, botoxia sillä on kans liikaa, näkee tuosta ihon kiillosta.
Kauniskin voi olla epävarma. Ainakin hollywoodissa. Surullista.
Voi perse!! Ei ole totta, nicole on ollut tosi hyvän näköinen ikäisekseen.
Ja sitten kun vertaa esim käsiin, kuten tuossakin kuvassa, ihan kuin eri ihmisestä. Kasvot sileät ja pumpatut, kädet paljastaa iän. Eikö voisi vaan ikääntyä arvokkaasti, ikä saa näkyä eikä tarvitsisi tehdä itsestään kliseetä!
Herra siunakkoon, näyttää miehensä äidiltä.
Järkky! Ihan kuin irvokas naamio, hampaat lisäävät feikkiä vaikutelmaa. Hohhoijjaa....
Nicole on käynyt "kauneus"leikkaksessa. Iik.
Marita Taavitsaisen poskilisäkkeet tai ruiskutukset, mitkä lienevätkään ovat vielä järkymmät, googlettakaa vaikka. Karita Tykälle on ilmestynyt tämän vuoden puolella samanlaiset posket kuin Taavitsaiselle.
Kidman = Lapsimies.