Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos anoppisi antaisi sulle 50 euron setelin joululahjaksi

Vierailija
19.12.2020 |

Olisitko tyytyväinen?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo sitä pelkoa. Anopillani on suosikkijärjestys ja minä olen se välttämätön paha hänen klaanissaan. 30-vuotis lahjaksi sain sellaisen rottinkisen pienen korin jossa simpukoita..

Vierailija
22/30 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju osoittaa, miten huonot välit monilla on anoppeihinsa. Surullista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittäisin ja olisin tyytyväinen. Anopilta on pieni eläke, enkä odota häneltä lahjoja. Hän tekee omasta aloitteestaan villasukkia ja lapasia meidän perheelle. Lisäksi tuo leivonnaisia kun tulee käymään ja muistaa toisinaan lapsia pienillä asioilla kuten karkkipussi tai lasten kiinnostuksen kohteisiin liittyvää.

Vierailija
24/30 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä anopin rahoista.

Vierailija
25/30 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tyytyväinen ja onnellinen. Ostaisin jotain mukavaa esim neulepuseron ja muistaisin useasti kehua ja kiittää miten anopin anteliaisuuden ansiosta minulla on näin ihana pusero. Ja kyselisin usein mitä voin tehdä tai antaa vastavuoroisesti.

Vierailija
26/30 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säikähtäisin todella. Anoppi oli ollut kuolleena jo yli 10 vuotta silloin kuin miehen kanssa tavattiin, ja on siis edelleen.

Vierailija
27/30 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mulla edes olisi anoppi..ensimmäisen puolison äitiä ei kiinnostanut meidän perhe ollenkaan ja nykyisen puolison vanhemmat kuolivat jo ennen kuin tapasimme mieheni kanssa. Olisi ihanaa käydä anopin luona, kuskaisin häntä autollani tarvittaessa ja leipoisin herkkuja ja kuuntelisin miten hän kertoisi juttuja mieheni lapsuudesta. Olisi ihanaa.

Vierailija
28/30 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin järkyttynyt. En ole saanut 25 vuoden aikana kertaakaan joululahjaa anopilta.

Vierailija
29/30 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tyytyväinen. En ole vuosiin saanut anopilta mitään lahjaa yhtenäkään merkkipäivänä jouluna, joten 50 euron seteli olisi positiivinen yllätys.

Vierailija
30/30 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ei anna seteleitä, laittoi tänään tilille 100e. Toki olen kiitollinen ja ilahtunut, kuten joka joulu. Hänen vaatimus on, että ostan jotain oikeasti ihan vain itselleni :). En ole vielä miettinyt, mitä tänä vuonna ostaisin. Käytän rahan yleensä vasta joulun jälkeen. 

Itse lähetin kivan lahjan anopille ja kukkalähetyksen. Meillä on hyvät välit, hän on ihana ihminen :). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi