Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kela sitten ei oo maksanu kotihoidontukea...

Vierailija
31.07.2006 |

eikä -lisää. Just, millähän sitä pitäisi sitten maksella lainanlyhennys pois... Se kun on tähän väliin ajoitettu aina maksettavaksi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne voi tuota peruosaa jättää maksamatta, kun eikös siihen on edellytyksenä vain se että äiti hoitaa kotona lasta...

Vierailija
2/7 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätöstä ei ole tehty (hienoa!) vaikka paperit on toimitettu aikoja sitten (melkein kuukausi sitten) Ei voi ku oottaa. Voi ku vois vaan mennä töihin, ettei tarvis mielistellä tota Kelaa, että sais ne rahat, mitkä OIKEASTI kuuluu minulle. Mut täältä ei noita töitä niin vaan löydy :(

Entisessä kotipaikassani mule ois vapaana just nyt työtä, hyvinpalkattua, mutta milläs lähdet yhtäkkiä sinne.

Nyt saa sitten lainailla rahaa ympäriinsä, että saa maksettua lainanlyhennyksen ja laskuja. Tosi hienoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukauden viimeinen, eli vaikka päätös tehtiin heti kuun alussa, sain rahat vasta kuun lopussa.

Vierailija
4/7 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kuukauden viimeinen, eli vaikka päätös tehtiin heti kuun alussa, sain rahat vasta kuun lopussa.

Vierailija
5/7 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä ne joustaa niistä lainoista, kun soitat sinne.

Vierailija
6/7 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jäänyt äitiyslomalle ja piti toimittaa ne muuttuneet tiedot. Tästä kuusta kuitenkin kuuluu puolelta kuulta se tuki vaan eipä ollu maksettu. Kun olen kuulemma liian myöhään toimittanu selvityksen... no enpäs sitä aiemmin voinu toimittaa kun olin sairaalassa ja mies ei ollu kattonu kirjettä niin tarkkaan että ois siinä huomannu jonku eräpäivän. Soitin kyllä sitten kotiutuessa ja sanoi ettei se ole niin päivän päälle. Kuukausi on jo melkein täälläkin aikaa kun sen lähetin.

Siinä ajassa eivät ehdi tehdä päätöstä ja laskea jos jokin on muuttunut? Silti mun pitäis pystyä toimittamaan selvitys just eikä melkeen:/

Ja lainanlyhennys oli mullakin maksussa tuosta... tytön tililtä sitten nappasin sen rahan. PASKA vieköön että potuttaa!

Vierailija
7/7 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemminkin velottaa siitä odottamisesta vielä jotakin rahaa. Kela on perseestä!