Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita VL liikkeestä eronneita?

Vierailija
14.05.2014 |

Minun oli pakko erota väkivaltaisesta ja sairaasta miehestä. Ero on kielletty joten jouduin kieltämään uskoni eli eroamaan lahkosta. Vuosien ajan vainoaminen ja ilkeiden perättömien juorujen levittäminen miehen ja hänen sukunsa puolelta on ollut vaikeaa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän lukee raamatussa ,että ennen maailman loppua muutamat luopuvat uskosta.

Itse kyllä yritän taistella sielunvihollisen ovelia verkkoja vastaan . Sydämellä on kuitenkin jatkuvasti pelko,että säilynköhän loppuun asti uskomassa. Haluaisin pysyä ja sitä pyydänkin Jumalalta rukouksessa,että hän varjelisi uskomassa loppuun saakka.

Kannattaa jaksaa uskossa ja Jumala antaa voimia uskomiseen. Palkan maksu odottaa taivaassa.

Jos olet kieltänyt uskosi, vieläkin on mahdollista palata Jumalan valtakuntaan.

Rukoile Jumalalta voimia parannuksen tekoon. Jumala on luvannut kuulla rukoukset.

Kannattaa elää täällä taivasta varten.

Ihmisen elämä on kuin kämmenen leveys. Elämä menee nopeasti ja sit on edessä iankaikkinen elämä joko taivaassa tai helvetissä.

Haluathan sinäkin taivaaseen?!

Vierailija
22/27 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten teihin on suhtauduttu? Menetittekö suvun ja ystävät? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7:lle

Olen kokenut vl uskonnon olevan täynnä itsensä ylentämistä, tuomitsevuutta, kylmyyttä ja etenkin tekopyhyyttä. Se ei ole raamatun tärkeimpien oppien mukaista uskoa. Kukaan ei voi noudattaa raamattua täysin mutta vl uskoo että on kykenevä tuomitsemaan toisen.

Minä olen saanut kuulla vl uskonnosta kuinka minä olin syynä ex mieheni väkivaltaan ja mielisairauteen ja siitä ei olisi saanut puhua. Minä olen edelleen se joka tein syntiä vaikka väkivallasta on rikossyyte. Vl laki menee rikoslain ohi. Ap

Vierailija
24/27 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 16:31"]

Sehän lukee raamatussa ,että ennen maailman loppua muutamat luopuvat uskosta.

Itse kyllä yritän taistella sielunvihollisen ovelia verkkoja vastaan . Sydämellä on kuitenkin jatkuvasti pelko,että säilynköhän loppuun asti uskomassa. Haluaisin pysyä ja sitä pyydänkin Jumalalta rukouksessa,että hän varjelisi uskomassa loppuun saakka.

Kannattaa jaksaa uskossa ja Jumala antaa voimia uskomiseen. Palkan maksu odottaa taivaassa.

Jos olet kieltänyt uskosi, vieläkin on mahdollista palata Jumalan valtakuntaan.

Rukoile Jumalalta voimia parannuksen tekoon. Jumala on luvannut kuulla rukoukset.

Kannattaa elää täällä taivasta varten.

Ihmisen elämä on kuin kämmenen leveys. Elämä menee nopeasti ja sit on edessä iankaikkinen elämä joko taivaassa tai helvetissä.

Haluathan sinäkin taivaaseen?!

[/quote]

Kerettiläinen lahkoko jakaa taivaspaikat?

Vierailija
25/27 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs 7 olet mieltä ap:n avioerosta?

Vierailija
26/27 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en menettänyt sukua enkä ystäviä, ovat niinkuin ennenkin mulle, mutta toisaalta on hieman vaikeaa välillä olla heidän kanssaan kun huokailevat ja tuntuu että joku alkaa aina puhua asiasta, mutta olen päätökseni tehnyt ja pysyn siinä, kun en usko enää samalla tavalla niin en usko. He eivät sitä ymmärrä mutta ovat onneksi säilyneet elämässäni..

Vierailija
27/27 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vl voi erota jos puoliso on väkivaltainen! Mä tiiän samalta paikkakunnalta jossa itse asun pari tapausta jossa mies väkivaltainen,nii ovat eronneet ja vaimo edelleen vl. Varsinki jos lapsia ni tottakai pitää erota jos toinen vanhemmista on väkivaltainen.