Change Lingeria + Rainmaker = pystyvät ohjaamaan työntekijöiden vapaa-aikaakin
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma valinta jos lähtee tuollaiseen mukaan. Mikään pakko ei ole.
Eli toiminta on hyväksyttävää ja se voidaan siirtää myös jokaiseen muuhun yritykseen? Oma valinta käydä töissä.
Nehän sen hyväksyy jotka siihen suostuu. Jos kukaan ei suostu ei tuollainen olisi mahdollistakaan.
-Ennalta ei voi tietää millaista yrityksessä on olla töissä, ellei se ole ennestään rypenyt kuohuissa, harva on
-Joillekin ihmisille työpaikka on elinehto, eikä sieltä uskalla lähteä, ellei seuraavaa paikkaa ole jo tiedossa. Ihmisillä voi olla lapsia, asuntolainaa niskassa jne.
Vaikutat yksinkertaiselta.
Voihan sieltä lähteä tuon jälkeen kunhan saa kokemusta firmassa työskentelystä.
Kelasta saa rahaa elämiseen jos ei ole työtä. Toki kelan rahoilla ei ostella mitään kallista mutta parempi sekin kuin olla jonkun apinan käskyteltävänä... oma vika jos taloa ostaa.
Se on vaan sitä parempaa naisjohtajuutta.
Järkkyä oli vapaa-ajan painostuksen lisäksi tuo miten syrjivät trans-asiakkaita. Heitä ei saa kuulemma palvella. Mitä ihmettä.. Vuosi 2020 ja tällaista syrjintää on noin avoimesti? Ja tää pääpomo on sen toiminnan takana ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma valinta jos lähtee tuollaiseen mukaan. Mikään pakko ei ole.
Eli toiminta on hyväksyttävää ja se voidaan siirtää myös jokaiseen muuhun yritykseen? Oma valinta käydä töissä.
Nehän sen hyväksyy jotka siihen suostuu. Jos kukaan ei suostu ei tuollainen olisi mahdollistakaan.
-Ennalta ei voi tietää millaista yrityksessä on olla töissä, ellei se ole ennestään rypenyt kuohuissa, harva on
-Joillekin ihmisille työpaikka on elinehto, eikä sieltä uskalla lähteä, ellei seuraavaa paikkaa ole jo tiedossa. Ihmisillä voi olla lapsia, asuntolainaa niskassa jne.
Vaikutat yksinkertaiselta.
Voihan sieltä lähteä tuon jälkeen kunhan saa kokemusta firmassa työskentelystä.
Kelasta saa rahaa elämiseen jos ei ole työtä. Toki kelan rahoilla ei ostella mitään kallista mutta parempi sekin kuin olla jonkun apinan käskyteltävänä... oma vika jos taloa ostaa.
No ei se ole niin helppoa. Mulla ei ole omistusasuntoa, ja on säästössä sen verran että olen karenssin ajan selvinnyt, mutta ne joilla on nuo onhan siinä isompi kynnys lähteä. Varsinkin jos on lapsia. Ne kelan/sossun rahatkaan ei tuu heti, vaan siinä pitää kuukausi ainakin sinnitellä. Ja ilmeisesti heitä on uhkailtu mainehaitalla jos irtisanoutuvat.
Mulle tulee ihan mieleen se luistelijavalmentaja. Ihan samanlaista käytöstä.
Mutta kieltämättä itse nautin siitä vapaudesta ettei tarvitse jäädä tuollaisiin paikkoihin, otan vaan loparit. Kun ei ole sitä omaa asuntoa. Kiusaamistaustan takia oppinut ettei halua jäädä jumiin kamaliin tilanteisiin.
Todella, todella pöyristyttävää käytöstä johdolta. Suu auki luen noita juttuja. Voiko tuollaista edes Suomessa olla nykypäivänä? IKINÄ enää en kanna rahojani tuohon puljuun (onneksi en paljoa ennenkään), ja syy ei siis todellakaan ole myyjien vaan tuon Marjo Topin ja muun johtoportaan käytöksen ja johtamistavan. Ihan käsittämätöntä. Toivon että menee nurin koko lafka.
Vierailija kirjoitti:
Todella, todella pöyristyttävää käytöstä johdolta. Suu auki luen noita juttuja. Voiko tuollaista edes Suomessa olla nykypäivänä? IKINÄ enää en kanna rahojani tuohon puljuun (onneksi en paljoa ennenkään), ja syy ei siis todellakaan ole myyjien vaan tuon Marjo Topin ja muun johtoportaan käytöksen ja johtamistavan. Ihan käsittämätöntä. Toivon että menee nurin koko lafka.
Samoin! Ja tilalle lafka, joka kohtelee työntekijöitään ja asiakkaitaan reilusti!
Tiedänpä mistä en osta yhtään mitään
Vierailija kirjoitti:
Mutta kieltämättä itse nautin siitä vapaudesta ettei tarvitse jäädä tuollaisiin paikkoihin, otan vaan loparit. Kun ei ole sitä omaa asuntoa. Kiusaamistaustan takia oppinut ettei halua jäädä jumiin kamaliin tilanteisiin.
Sama juttu. Itse olen hoitoalalla ja keikkaa on niin paljon kun vain haluaa tehdä. Sellaiseen keikkapaikkaan en uudestaan mene jos koen tulevani epäasiallisesti kohdelluksi joko työntekijöiden tai esimiehen toimesta. Sitten kun kysytään taas pahan paikan tullen keikalle kun on taas kauhea pula, niin hyvillä mielin kieltäydyn. Miettikööt sitten keskenään miksi ei sijaisia saada.
No ei ne sitten ole miehiä ollutkaan, mistä kertoo jo se, että ovat vaatekaupassa töissä.