FB:n Marimekko kirppis, mitä mieltä olette ryhmästä?
Kommentit (35)
Miten tuohon ryhmään pääsee jäseneksi? Olen yrittänyt liittyä siihen useita kertoja, mutta joka kerta pyyntöni on hylätty.
Vanha aloitus, mutta nostetaan... Joitain tapauksia vierestä ihmetellään. Säännöt ovat joo hyvästä, mutta välillä tuntuu meneekö yli, käsittääkseni ylläpitäjät pitävät mm. kirjaa nimistä ja varoituksista. Eri asia pistää nimi muistiin esim. Huijaustapauksissa, mutta varoituksia kun jaellaan vähän muustakin.
ja joo, tiedän ettei ole pakko olla mukana ryhmässä. :)
Mun mielestä siellä on huonoa ja ylihinnoiteltua tavaraa, mutta "kirsikkana" "kakun" päällä ovat ilmeisesti omassa elämässä tai urallaan epäonnistuneet, 24/7 koneen edessä istuvat naiset ketkä tätä sivustoa ylläpitävät. Heidän ainoa paikka missä voi päättää asioista ja "puuttua" tilanteisiin tuntuu olevan joku 2hand juttuja myyvä Facebook-kirppis. Sad but true. Kuulun ryhmään vain YP:n aiheuttaman suuren viihdearvon vuoksi.
Yhtä kamala kuin muuan Lynnin ylläpirämä Muumikirppis. Jatkuvaa huomauttelua ja valitusta, RIKOT SÄÄNTÖJÄ! EI UPPAUKSIA! Häiriintynyttä touhua.
Kuuluin joskus molempiin em. ryhmiin kunnes sain tarpeekseni natsiylläpidosta. Toisille tuntuu nousevan päähän jopa pelkkä naamakirjakirpparin ylläpitäjän rooli. :D
No nyt siellä ite yp ilmoittaa kuinka halvalla myy kännykänkuoria kun on ostanut kolmel eurol. Jos joku muu olisi seisottanu ilmoitustaan yli kaupan ajan olis jo saanu varoituksen. Tää rouva myy kyllä ihan itekin ylihintaan normaalisti. Tuo kuori on neloselle jota on tehtaanmyymälässä myyty jo puoli vuotta muutaman euron hintaan. Tarkoitan vaan että kaikki tiekkapipoisten ylläpitäjien säännöt ei koske heitä.
On kyllä naurettava esitys.
Ihmetyttää nämä jatkuvasti uusia Marimekon kankaita myyvät kirppispersoonat. Kuopiossa näitä kankaita on myynissä ainakin parilla jobbaria kirpputoreilla, todella edullisesti. Näitä myydään sitten eteenpäin kaupanhinnalla facebook kirppareilla monissa ryhmissä.
Mun mielestä tälläisilla kirppikseilla pitäis edellyttään käyttäjiltä oman frofiilikuvan käyttöä. Monenlaista frofiilikuvaa näkee, kuten lapsen, koiran, kissan jne. Rehellinen ihminen kehtaa laitaa oman pärstänsä likoon.
Omana itsenähän täällä toimitaan, eihän esim. kissasi tai lapsesi myy sun paitaa tai osta sulle laukkua!!
Mielestäni kippisprofiileja ei pitäsi sallia ollenkaan, koska ammattimainen toimita ei ole sallitua!!
En oo myynyt/ostanut ryhmässä mitää, mutta hajoan niille natsituksille. Koko ajan on jonkun kuva poistettu ilman varoitusta. Aina syyny joku pikkujuttu. Ihan vittupäitä ne ylläpitäjät. Pitäis perustaa joku parempi marimekkokirppis-ryhmä.
Ryhmässä olon edellytyksenä on, että sidoudut noudattamaan ryhmän sääntöjä.
Nee säännöt on ihan hullun tiukat. Modet on ihan naurettavia. Kuvittelevat omissa pienissä päissään olevansa kovinkin suuria pomoja. Ihan älyttömine sääntöineen.
Itse kuulun ryhmään enää vain sen vuoksi, että saa niin usein nauraa ylläpidon naurettaville luvien poisteluille yms.
Periaatteestakaan siellä mitään myy ja minun mielestäni olisi ylläpidolle ihan oikein, että pprukka teksi joukkokatoamisen moisesta natsiryhmästä.
Joo, siis ymmärrän että on sääntöjä. Mutta viimeisin episodikin taisi olla siitä, että myyjä oli laittanut postitustavaksi ärräpaketin. Ylläpito poisti ilmoituksen koska ärräpaketti ei saa olla ainoa vaihtoehto, pitää olla myös mahdollisuus postipakettiin.
Eikö tuo nyt hittovie ole ihan sama jos ostajallekkin se ärräpaketti käy ja se on jo ilmoituksessa mainittu.
Tuotteisiin ei saa kuitenkaan lisätä postituskuluja vaan ne täytyy sisältyä hintaan ja hinnat vaihtelee eri postitustavan välillä.
Niin ja myytävät pitää aina lähettää. Nouto kauppoja ei saa sopia. Siis MIKSI?
Lol pitää liittyä :D mul olis pari Marimekko tuotetta. Roskiksesta oon löytänyt.
Ilman muuta kantsii liittyä ryhmään ja myydä löydöt pois ja lisää löytyy kirpputoreilta. Näitä kirppareiltä löytyneitä tuotteita siellä jotkut myy paljon. Vai uskooko kukaan et jollain on omia vaatteeita kokoja xs-xxxl. Kirppareiltahan noit löytyy halvalla tyyliin paita 5€ ja myyt sen sit 15€:lla.
Aivan naurettavaa yp-touhua. Ilmeisesti saavat tylsään elämäänsä jotain tyydytystä päivystäessään koneella ja valvonnalla sääntörikkomuksia :D toinen yhtä paska yp on Muksujen merkkituotekirpparilla, huoh.
Naurettavaa natseilua ylläpitäjien osalta. Hullaantuvat pienestä "vallastaan".
Jaa, pitäisiköhän liittyä ihan vaan jotta saa seurata "viihdettä"
Olen myös pannut merkille nämä fb-ryhimmissä myyvät kotiäidit, jotka myyvät viikoittain useita uusia marimekonkangaspaloja tyyliin täyleveä pit. 250cm. Kuka uskoo, että noin paljon jäisi keltään yli oman tarpeen? Haiskahtaa liiketoiminalle!!
Juu nää tyypit kauppaa jatkuvasti niitä marimekonkankaita jokaisessa marimekkoryhmässä. Uusin temppu on puolittaa kangas keskeltä ns. kappalevyiseksi ja hintaahan saa näin enemmän kankaasta esim. 250 x 70cm 45€ x 2 eli 90€ ja kaupassa kangas maksaa normihinta 37€ x 2,5m 92,50€.
Naurettavan tiukat säännöt!