Olen niin vihainen teille vanhemmille, jotka
Tuotte lapsen hoitoon vaikka tämä olisi yöllä oksentanut, tai tuotte "terveen" sisaruksen hoitoon kun toinen oksentaa kotona! Voi jumalauta!!!!!!
Meillä toisilla on lapset hoidossa päivällä siksi, että ihan oikeasti täytyy saada töissä/opinnoissa jotain aikaiseksikin! Minulla on mies työmatkalla ja toinen lapsi mahataudissa ja TIEDÄN, että siellä on taas yksi vatipää vienyt toisen hoitoon toisen ollessa samassa taudissa kotona.
MIKSI te teette tätä? Tämä yksikin on joku vitun kaupan kassa, ei millään pahalla, mutta siinä työssä voi olla päivän kaksi poissa eikä mitään tapahdu. Olepa tentistä pois, tai lukematta tenttiin tai siirrä tärkeää palaveria/asiakastapaamista siksi että joku saatanan vatipään lapsi tartuttaa tahallaan muita.
Kommentit (40)
Rauhoitu hyvä nainen. Kaupan kassa on varmaan töissä siksi, että saisi palkkaa. Tenttejä tulee ja menee ja jos niihin täytyy lukea, niin on aika lahjaton. Asiakastapaamisen siirtämisen pelkääminenkin on niin lääst siison, ei siinäkään mitään tapahdu, ainakaan b2b-bisneksessä.
miten sun tentit palaverit on muka tärkeämpiä kuin kassan työ? ei todellakaan se kauppias yhtään sen iisimmin poissaoloa katso! olet itsekäs! toi oli törkeästi ilmaistu! ps: en ole kaupassa työssä.
Olet kamala ihminen. Sun tarpeesi, työsi ja tehtäväsi menee kaiken muun edelle. Toivon että oksennat mielipiteesikin vessanpönttöön. Vaikka pari viikkoa sulle mahatautia, jospa se nöyryys rupeis sieltä löytymään.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 12:12"]
Mites sun toinen lapsi? Kun mainitsit että toinen on mahataudissa.
[/quote]
Tuossaha se leikkii, kotona!
Ja oppikaa ennakoimaan ja pitäkää lapsenne erityksissä kaksi viikkoa ennen tauteja, saatana etten joudu peruumaan manikyyriaikaani, perkele!!!
Koko perheenkö on sitten oltava kotona? Terveet koululaiset ja molemmat vanhemmat myös?
Et vaikuta kovin mukavalta. Et yleensä ole mitään hoitopaikkaa ansainnut. Onkohan sinulla mitään käsitystä, kuinka vaikea kaupan kassalta on jatkuvasti saada vapaata? Se ei taida olla työ, jossa kovin joustetaan vaan otetaan tilalle uusi jos vanha koko ajan pois.
Olet hieno ihminen, mutta etköhän ole jo lisääntynyt tarpeeksi. *kröhöm..*
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 12:18"]
Et vaikuta kovin mukavalta. Et yleensä ole mitään hoitopaikkaa ansainnut. Onkohan sinulla mitään käsitystä, kuinka vaikea kaupan kassalta on jatkuvasti saada vapaata? Se ei taida olla työ, jossa kovin joustetaan vaan otetaan tilalle uusi jos vanha koko ajan pois.
Olet hieno ihminen, mutta etköhän ole jo lisääntynyt tarpeeksi. *kröhöm..*
[/quote]
Älähän nyt. Suuttuneena sitä voi sanoa, jotakin äkkiväärää ja mennä vähän överksi.
Jaxuhali täältäkin. <3
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 12:03"]
Tuotte lapsen hoitoon vaikka tämä olisi yöllä oksentanut, tai tuotte "terveen" sisaruksen hoitoon kun toinen oksentaa kotona! Voi jumalauta!!!!!!
Meillä toisilla on lapset hoidossa päivällä siksi, että ihan oikeasti täytyy saada töissä/opinnoissa jotain aikaiseksikin! Minulla on mies työmatkalla ja toinen lapsi mahataudissa ja TIEDÄN, että siellä on taas yksi vatipää vienyt toisen hoitoon toisen ollessa samassa taudissa kotona.
MIKSI te teette tätä? Tämä yksikin on joku vitun kaupan kassa, ei millään pahalla, mutta siinä työssä voi olla päivän kaksi poissa eikä mitään tapahdu. Olepa tentistä pois, tai lukematta tenttiin tai siirrä tärkeää palaveria/asiakastapaamista siksi että joku saatanan vatipään lapsi tartuttaa tahallaan muita.
[/quote]
Missä sinun toinen lapsesi siis on? Käsitän, että hän on myös hoidossa vaikka sinunkin toinen lapsesi on ripulissa? Tai sitten kirjoitat vain huonosti.
Taitaa sua pohjimmiltaan vituttaa vain se, että olet tehnyt kaksi lasta ja nyt keski-ikäistyvänä ihmisenä vasta opiskelet. Ja siitä tuo luonnoton kiire.
Eipä kiinnosta vähääkään jonkun kiroilevan av-mamman tilanne. Jokainen toimii omilla motiiveillaan. Eipä ap:kään muita ajattele kuin itseään.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 12:14"][quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 12:12"]
Mites sun toinen lapsi? Kun mainitsit että toinen on mahataudissa.
[/quote]
Tuossaha se leikkii, kotona!
[/quote] niin eli ei vaikuta sinun elämään vaikka päivähoidossa kaikki yrjöis?
Ap on tällainen ylimielinen vanhusopiskelija ja mieskin käy oikein työmatkoilla: wau! Ajaako ihan pitkän linjan busseja vai onko laivasiivooja oikein Ruottin puolella?:D
ASIAA!! Aivan oikein, hoitakaa helvetti ne sairaat kakaranne KOTONA!
Kun meillä sairastetaan käytän samaa kaavaa kun aina kun mulla todetaan sukupuolitauti eli kartoitan ja soitan läpi jokaisen ihmisen, jota vasten olen hönkinyt ja jota olen kätellyt. Yleensä hekin tulevat sitten meille eristyksiin noin kolmeksi viikoksi. Ap on oikeassa, että tautien kanssa pitää olla tarkkana kuin porkkana!
Mä olen ap:n kanssa aivan samaa mieltä. Jos yksi lapsi on missä tahansa tarttuvassa taudissa sairaana ja sen vuoksi on ko toisen vanhemman täytynyt jäädä kotiin tätä hoitamaan, on täysin edesvastuutonta tuoda toinen lapsi hoitoon potentiaalisesti tartuttamaan muita. En ymmärrä miksi ylipäätään pitää yhtäkään lasta kuskailla hoitoon, jos kotona on väkeä.
Koululaiset ovat sikäli eri asia, että siellä opetellaan joka päivä uutta, eivätkä kouluikäiset työntele kaikkea suuhunsa ja pärski päin.
Hohhoijaa. Otappa asioista lapsi kulta vähän selvää miten taudit tarttuu. Niitä ei vaan voi estää vaikka kuinka koko perhe eritettäsiin.